Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Noen som har erfaringer med dette nettstedet? Noen som har bestilt styling eller div deler der? Det virka ganske billig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingenteng Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 jeg har handlet en del på maxam. stylingen er ganske grei men litt tilpasning på påregnes. virker som et særiøst firma etter min erfaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvordan tilpasning da? Har planer om å få tak i bakfangeren til Seidl og sideskjørt. Vet ikke helt hvilke sideskjørt jeg skal ha. Noen tips? Har Seidl front fra før! Det virka ihvertfall billig der!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Med Seidl front og Seidl hekk så bør du gå for Seidl sideskjørt også. Helhet er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Oki, takker for alle tips! Vil gjerne ha flere tilbakemeldinger fra de som har handlet fra maxam.tuning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 jeg og har handlet der...de er faktisk ganske seriøs der...jeg bestilit meg en vinge der som jeg ikke var helt fornøyd med tilpassningene...og jeg sendte den tilbake og etternoen dager så ordnet han alt med retur av pengene...sånt liker jeg! Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Godt å høre at firmaer flest følger kjøpsloven. Uansett årsak så kan du returnere en ubrukt vare sålenge den er kjøpt over nett/på postordre, samt på messer o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg har handlet ganske mye med maxam-tuning og er meget fornøy med både varene, prisen og ikke minst servicen -anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bakken44 Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det høres bra ut! Da bestiller jeg styling og div deler med god samvittighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Også jeg har handlet der. Kjøpte angel eyes der. De dogger, så jeg får nye lykter. Har vært i en del kontakt med de, og virker som en bra shappe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg kommer vel til og handle en del der, selvom jeg ikke har gjort det enda. Er jo faktisk en god del billigere der enn andre steder. Bor bare en halvtime eller noe fra det også går jeg på skole ikke så langt ifra, så, det er deilig. En jeg kjenner, kjenner visst han fyren på maxam veldig godt og er en veldig hyggelig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hvordan tilpasning da? Har planer om å få tak i bakfangeren til Seidl og sideskjørt. Vet ikke helt hvilke sideskjørt jeg skal ha. Noen tips? Har Seidl front fra før! Det virka ihvertfall billig der!? Var mistenkelig billig der.. Regner med att det er Seidl kopi dem selger.. vil gjærne høre hvis det ikke er det Seidl kopien er forøvri laget av svært tynn glassfiber. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 .....tynn glassfiber er ikkje serleg holdbar i eit kaldt vinternorge. Fort å knuse eit skjørt/fangar i møte med litt dårleg vedlikeholdne vintervegar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva med da disse prisene her? --> http://www.restyle.no/nyetilbud/rieger.html BMW E36 - E36-m3-look frontfanger - kr 3744.- BMW E36 - sideskjørter - kr 2381.- BMW E36 - E36-m3-look bakfanger - kr 3648.- Skal visstnok være Rieger -originalt- Er jo billig til å være norge og rieger da, eller hur? Noen som kjenner til kvaliten rundt rieger, i dette værbitte landet? EDIT: prisene jeg har inkludert her, er altså E46-looken. ikke den gamle looken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Orginal rieger funker greit i norge. Tåler ikke så mye som orginal plastikk, men er helt ok.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå