elgx Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har en kamerat som har kræsja og trenger angel eyes lykter til e36... helst FK sine som ligner på de orginale med mørk bakgrunn. Så lurte jeg på, hvor handler dere disse til best pris og best leveringstid? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanErik E30V8 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 www.ebay.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 www.maxam-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 hvor er det greit å kjøpe pærer til forblinkerne på schmiedmann ? forblink klarglass -- Forblink klarglass shadowline følger ikke med pærer ser d ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 www.koed.dk Er dette da Angel Eyes? Har nemlig sett både her og flere steder at de heter "Demon Eyes", men likner på en prikk på Angel Eyes. Kjært barn, har mange navn (men også mange produsenter?) *klikk klikk* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Angeleyes og Demoneyes er det samme ja. hvor er det greit å kjøpe pærer til forblinkerne på schmiedmann ? forblink klarglass -- Forblink klarglass shadowline følger ikke med pærer ser d ut til Følger alltid med pærer på lykter fra Schmiedmann...sånne orange Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er angel/demon eyes lyktene hos schmiedmann.no eller koed.dk normale lys eller prosjektorlys? For.. prosjektorlys er vel en god del bedre enn normale lykter? (ihvertfall bedre enn standardlyktene på min 91mod E36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Forblink klarglass shadowline Alle coupé/cabrio modeller Varen er uoriginal Varenummer: FK36CS Pris excl. Moms: NOK 369,00 (€ 45,20) Pris inkl. Moms: NOK 461,25 (€ 56,50) Sett uten pærer. står vel uten pærer ser det ut til.. så d er de orange som må bestilles utenom da..? eller er det andre alternativer? kanskje annet passer bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ok, da har de blitt kjipe. På ALT jeg har kjøpt av lykter, har pærer kommet med. Sitter på et lass med orange pærer her, kjører diadem og silvervision jeg. Osram Diadem Philips Silvervison Disse to typene er de peneste i klare lykteglass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ok! noen som kan vise meg en link til evt ett nettsted der dem selger disse: Osram Diadem Philips Silvervison 5w til blinklys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hei, Osram Diadem får du kjøpt hos f.eks BilXtra eller Eiker Motorshop. Mine Silvervision pærer kjøpte jeg i England fra www.carbulbsdirect.com Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Philips Silver Vision PY21W.. disse du har rundt hele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja, disse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå