cc300 Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja nå er det bare å begynne å spare til ny bil, folkens!!!! www.vg.no/bilderigg/?rigg_id=3062&plass=16 uff..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Tørnby Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ett ord fra Nes som beskriver din komentar: JAU!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Dersom jeg hadde vært i markedet for en bil i den klassen, så hadde ikke den der vært sistevalget! Jan Erik Larsen testet jo en lignende Toyota for Autofil i USA, og den var jo faktisk litt tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 WOW . Dette var ikke så bra syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nesten like flott som Honda Element, som allerede er i salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfanatic Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Aerodynamisk som en murstein. Og jeg som trodde at vi nordmenn hata bobilturister.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 ja noen vil ha slike biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå