Gå til innhold

OT: Stemningsrapport fra malaga (spania)

sh0rty^
 Share

Anbefalte innlegg

Er i Malaga paa ferie om dagen, besoeker dama, driver aa studerer her nede.

Liker meg godt her, er jo "vinteren" her naa da, men med 25 grader paa dagen slipper man aa skrape isen av ruta om morningen for aa si det saann :D

Folk kjOrer som gaerninger her nede, gaar mye paa blodtrimma scootere her, letter aa komme seg fram i trafikken, her om dagen var det et pizzabud paa scooter som gikk alvorlig paa trynet paa utsiden av der jeg bor, pizza all over the place :P laa aa sprella litte grann og saa samlet han opp restene av pizzane og kjOrte videre, pizzan maa fram!

Lukeparkering har blitt et nytt begrep for meg etter jeg kom ned her, skjOnner ikke at det kan vaere mulig, paa det vaerste saa parkerer de med 40cm mellomrom, er det noe spanjolene kan saa er det vertfall aa lukeparkere :P

Ellers saa er det stort sett bare franske biler rundtomkring, med untak av mye Ford Fiesta/focus Ellers saa har jeg vel sett noen calibraer og et par Nissan S13. Mye smaabiler her, men med de lukeparkeringene saa skjOnner jeg jo det.

Etter mine erfaringer skjOnner folkene her lite eller ingenting engelsk, men jeg har funnet ut hva jeg skal si for aa faa Ol, og da skal jeg nok klare aa overleve :D

Mye god mat i god Ol som de sier ;)

og forOvrig saa er det jo helt greit aa sitte paa en internet cafe med alle rettigheter og smoking alloud 8)

jaja, dette er jo ei noe reiseforum, men alikevel, matte bare :D

Asta luegos!

- Lars Olafsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh....må du friste oss me sånne ting???

Skulle nesten(!) gitt bmw`n for å være der nede nå alså...er ikke no gla for den kulda som setter in her nå for å si det sånn :P

Heldiggrisen!!! :twisted:

Du får ta et par Ol for oss også :lol: Og kose deg kjempemasse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...