Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
0,20 på inn og 0,25 på ut på kald motor.

Ferdig med det.

Det er 0,25 inn og ut. Hva du foretrekker i praksis er en helt annen ting.... :wink:

Anbefaler ingen å jusse til 0,20, iallefall ikke de som har god kontroll på M20-motorene - for har opplevd at stram 0,20 ga motorfjusk...

Selv justerer jeg alltid 0,25 inn/ut, men har i noen tilfeller måtte gå ned til "løs" 0,20...

Skrevet
Dette gidder jeg faktisk ikkje diskutere engang

Ikke jeg heller egentlig, men ville bare skrive litt om personlige erfaringer... (for det tror jeg var hans poeng og.. hvis ikke så er han desverre feilinformert)

Skrevet
jeg også trodde det var 0,20 inn g 0,25 ut... så må nok si meg enig med propan her, men kanskje det er forskjellige verdier ute å går! :wink:

Nå skal jeg ikke være vemmelig her, men kan du finne ut hvor du har det fra? For jeg ser at du trodde at d var 0,20 inn - men tro gjør man i kirka - og der går ikke jeg... :wink:

Jeg står vel på mitt, til noen klarer å vise til en kilde som er god nok til å overgå alle de andre info-skriv/bøker/lektyre jeg har fått informasjon fra de siste 12 år jeg har justert ventiler på M20...

  • 4 years later...
  • 4 weeks later...
Skrevet

Jeg skal ikke fyre opp mer her tenker jeg.

Erfaringsmessig justerer jeg M20 til 0.20 innsug og 0.25 eksos.

Men boka sier 0.25 på M20

M10 skal ha 0.20 på begge.

Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...