Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva går bilklargjøring ut på? Dritjobb eller ganske kurrant? Skal på jobbintervju i morra.. Noe man burde passe på / spørre om? EDIT: Vet at det går på rengjøring av biler da, men sånn mer utdypende ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det kommer an på, om det er nybil, eller bruktbil, og om det er klargjøring, i form av syrevaskin og boning, eller vasking og installering. Jeg jobber som klargjører hos Peder S. Fjetland (VW) i stavanger, og er på nybil. Vi får bilene ferdig vasket og bonet, fra et lokalt bilpleiefirma, så min jobb er : invendig vask av ruter og interiør+støvsuging, ta ut feilminne, programere serviceindikator, sjekke alle veskenivåer, dekktrykk, og tiltrekningsmoment på felger, se over bilen at det ikke er bulker/riper og utvendig vask og tørk, før levering til kunde. I tillegg, så monterer jeg hansfree, navigasjon, radio/cd, alarm, varmepakke hengerfester ol. Er det bruktbil, så blir det nok en del mere mekanisk arbeid. Lykke til. PS hvor er det du har søkt jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tåmi: Takk for lykkeønskninger Nardo bil i Trondheim. Forhandler Land Rover, Dodge, Jeep, Chrysler og Volvo. Selger brukt og gammelt altså. Er du faglært eller? Har ingen papirer på noe som kan ligne på mekanisk, har gått elektronikk. Kan jo skru i cd spillere og sette på en krok uten problem for det men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Nei, er ikke faglært, men ansatt på anbefaling fra bekjente, og tidligere arbeidsgivere. Men (dokumentert) lidenskap for bil, og bilstereo hjalp bra for min del. Av utdanning, så har jeg grunnkurs møbelsnekker, og VK1 transportfag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har vært på intervjue nu, gikk i grunnen veeeldig bra. Får vite om jeg får jobben om ikke så lenge, men dem var meget positiv. Blir nybil avdelinga jeg blir å jobbe på + montere ekstrautstyr, oljeskift osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har vært på intervjue nu, gikk i grunnen veeeldig bra. Får vite om jeg får jobben om ikke så lenge, men dem var meget positiv.Blir nybil avdelinga jeg blir å jobbe på + montere ekstrautstyr, oljeskift osv. Da er det mere jobb som "lettmekaniker" en klargjøring, så lenge det inbefatter bl.a. oljeskift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå