Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hva går bilklargjøring ut på? Dritjobb eller ganske kurrant? Skal på jobbintervju i morra.. Noe man burde passe på / spørre om? EDIT: Vet at det går på rengjøring av biler da, men sånn mer utdypende ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Det kommer an på, om det er nybil, eller bruktbil, og om det er klargjøring, i form av syrevaskin og boning, eller vasking og installering. Jeg jobber som klargjører hos Peder S. Fjetland (VW) i stavanger, og er på nybil. Vi får bilene ferdig vasket og bonet, fra et lokalt bilpleiefirma, så min jobb er : invendig vask av ruter og interiør+støvsuging, ta ut feilminne, programere serviceindikator, sjekke alle veskenivåer, dekktrykk, og tiltrekningsmoment på felger, se over bilen at det ikke er bulker/riper og utvendig vask og tørk, før levering til kunde. I tillegg, så monterer jeg hansfree, navigasjon, radio/cd, alarm, varmepakke hengerfester ol. Er det bruktbil, så blir det nok en del mere mekanisk arbeid. Lykke til. PS hvor er det du har søkt jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesos Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Tåmi: Takk for lykkeønskninger Nardo bil i Trondheim. Forhandler Land Rover, Dodge, Jeep, Chrysler og Volvo. Selger brukt og gammelt altså. Er du faglært eller? Har ingen papirer på noe som kan ligne på mekanisk, har gått elektronikk. Kan jo skru i cd spillere og sette på en krok uten problem for det men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...