Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Her snakker vi seriøs resturering :shock: Sinnsykt flott prosjekt!! Gler meg til å følge prosjektet videre! Og ikke minst til å se ett ferdig resultat :D Men det er vell noen hundre arbeidstimer til du er ferdig enda ser det ut som :P Men pøs på med bilder etterhvert,gøy å følge med slike E30 prosjekt!! Har lyst å begynne på ett jeg og men mangler nok desverre både kunnskap,tid,plass og penger :cry::P

Lykke til videre 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...
ike alle som går så hardt til verks når de skal bygge bil.likte felgene dine drit godt.skal bli kult og se når du blir ferdig med den.når regner du med og ha den på veien igjen?

Håper på å få den på veien i løpet av neste sommer.Det er litt avhengig av tid jeg har å holde på ,å korsen det går med godkjenning :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ike alle som går så hardt til verks når de skal bygge bil.likte felgene dine drit godt.skal bli kult og se når du blir ferdig med den.når regner du med og ha den på veien igjen?

Håper på å få den på veien i løpet av neste sommer.Det er litt avhengig av tid jeg har å holde på ,å korsen det går med godkjenning :D

da må du få ræva di på gatebil på rudskogen denne bilen må jeg se live når den er ferdig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ike alle som går så hardt til verks når de skal bygge bil.likte felgene dine drit godt.skal bli kult og se når du blir ferdig med den.når regner du med og ha den på veien igjen?

Håper på å få den på veien i løpet av neste sommer.Det er litt avhengig av tid jeg har å holde på ,å korsen det går med godkjenning :D

da må du få ræva di på gatebil på rudskogen denne bilen må jeg se live når den er ferdig

He,he.Det blir vel noen treff etter bilen blir ferdig,men jeg er mer en som reiser på bmw treff en på gatebil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene var bare :shock::shock::shock: !!!

Jammen ikke lett å kjenne igjen gamlebilen min nå :)

Bra du liker felgene.Er meget fornøyd med felgene sjøl.

Det er faktisk veldi lite som er igjen av gamlebilen din,og det er ikke masse som skal på igjen av gamlebilen :D Vil nesten gå så langt å si at det nesten blir en "ny" bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De felgene var bare :shock::shock::shock: !!!

Jammen ikke lett å kjenne igjen gamlebilen min nå :)

Bra du liker felgene.Er meget fornøyd med felgene sjøl.

Det er faktisk veldi lite som er igjen av gamlebilen din,og det er ikke masse som skal på igjen av gamlebilen :D Vil nesten gå så langt å si at det nesten blir en "ny" bil :D

Noe sier meg at den bilen har levd et hardt liv, så det er vel like greit at den blir ny :) !!

Blier det Diebels alt grønn lakk nå da, siden felgene passer godt til det stuket? Tør jeg forøvrig spørre hva prisen på de felgene er? Kan godt ta det på pm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...