Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. No har eg lest igjennom hele tråden og er heilt forbløffa.....Du gjere ein VANVITTI bra og grundig jobb virke da som? Ein kompis av meg har nettopp kjøpt ein 2002 modell M3 som eg synnst er rå, men etter å ha sett hva du har gjort og gjør med din så må eg sei at E30 M3 og da spesiellt den du holder på med er favoritt;)

Stå på!!! Håper Det kommer fleire bilder snart, for dette er spennende;)

PS: er det fasitten du har i avataren din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Triste greier...Hvordan går det med saken, fått fatt i svina? Du kan jo legge ut litt bilder/film om store ting skjer ;)

Har ikke det :cry: Men har ikke gitt opp. Det er mulig jeg legger ut når det skjer store ting.Får se. No må jeg til å betille opp igjen masse deler fra protrim og autotrim.Er heldigvis så heldi at jeg får kjøpe delene som ble sjålet til innkjøps pris hos Protrim.Men heretter så blir ikke delene lagret på verkstedet lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kansje vi skal legge ut ett "påske egg" en tråd med masse feite deler,biler osv men det eneste som møter eve inntreserte er ett kamera eller 10 med nettverksåverføring og alarm som låser de inne :lol: . finnes masse muligheter.

så kan vi begynne å samle inn litt folk,slår du hardt å lenge nok skravler de altid om noen andre osv. trist at vi som prøver vårt beste få alt til å fungere får ødelagt hverdagen. motivasjon etter noe slikt er helt jæsklig. synd at ikke politiet i dagens teknologiske tidsalder ikke gidder\kan gjøre mere. de kan vist de vil men det er vel å ett resursproblem sikkert også.

Ønsker deg lykke til med nye prosjekter å håper virkelig du får tatt de.

/K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

off eg synns synd på deg som blir utsatt for slikt :( hvor mye var det som forsvant?

Dumt vi ikke får følge med på prosjektet lenger, for det såg virkelig låvende ut!!, men det er rett og slett sånn det må bli når vi har slike tyvradder her inne på forumet.. sku blitt logotomert om de ble tatt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...