Gå til innhold

E30 M3 S85 V10


andrem3
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nå sendt en mail til et tysk firma me navn kk-automobile. De har en Diebels Alt lakkert E30 M3 som de bruker i løp den dag i dag.

Så jeg sendte rett og slett en mail til de og spurte om de hadde lakk kodene til denne fargen, så nå får vi se om det kommer noe svar fra de om de nærmeste dagene da? :)

Takker for det :D

Håper på positivt svar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy å se at denne bilen er i live fortsatt.jeg ville beholdt diamantsvart fargen på bilen. det var s14 motoren som stod i bilen når den kom til landet som ble satt i igjenn for et par år siden. men gearkassen var vel blitt byttet til m5 kasse? den var morsommere å kjøre med m3 kassen. jeg har bilder av bilen med både m3 og m5 motor på min hjemmeside under mpower visst du er innteresert. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gøy å se at denne bilen er i live fortsatt.jeg ville beholdt diamantsvart fargen på bilen. det var s14 motoren som stod i bilen når den kom til landet som ble satt i igjenn for et par år siden. men gearkassen var vel blitt byttet til m5 kasse? den var morsommere å kjøre med m3 kassen. jeg har bilder av bilen med både m3 og m5 motor på min hjemmeside under mpower visst du er innteresert. :wink:

Stemmer det!Men det var ikke m5 kasse,var muligens fra en e28 med løst clutch hus :D Vil gjerne ha bilder av den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde fra da BMWPower her på forumet hadde den :)

Hansandre.jpg

Hehe, første M3`n min det der. Det var forøvrig jeg som importerte den..

Meget morsom bil, med en kvikk småtrimma S14. Eneste minuset var at noen ordentlige idioter hadde montert diff med lavere utveksling. Den diffen manglet tydeligvis diffbrems.. Noen av eierne etter meg som har utbedret denne "feilen" ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var 3,64:1 utveksling på den når jeg hadde den, men det var diffbrems. syntest den var morsom med den utvekslingen.

jo bilen har hatt noen eiere. espen m3 importerte den i 98 eller 99. jeg kjøpte den av en på østlandet oppland/hedemark i 2000. satte m5 motor i den i 2001. det ver litt impuls.hadde tatt ut gearkassen for å bytte et lager. da kom jeg over en billig m5 motor.siden bilen allerede stod på bukker uten gearkasse så var det bare å fortsette.syns bilen fungerte greit med m5 motor m3 kasse og den utvekslingen også. solgte den i 2002 til en i haugesund.så havnet den vel i vestfold for så tilbake til bergen. i 2004 ble vel s14 motoren som stod i bilen satt i igjenn.synd noen hadde byttet ut m3 kassen med en vanlig kasse.ognå er den havnet tilbake på møre der den kom inn til landet.men km standen stemmer ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil.

Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil.

Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007...

Etter hva vi har sett av bilder, så er det vel på det nærmeste at man kan kalle det et nybygg ja. Blir veldig spennende å se det ferdige resultatet, selv om jeg ikke er noe stor fan av pustehjelp på S14. Men jeg er heldigvis såpass tolerant at jeg respekterer at andre liker det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ALT av tidligere historie rundt denne bilen kan slettes i og med at bilen blir bygget fullstendig om/restaurert/forbedret av en seriøs person med mye kunnskaper om bil.

Denne blir å regne som ny når den står ferdig - forhåpentligvis en gang ut på vårparten 2007...

Takker for det Henrik :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...