C_West Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Hei. Lurer på om denne frontfangeren: Er den samma som denne: M-Tech 1 begge deler eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Ja jeg tror begge skal være m-tech 1.. Eneste forskjellen er vel at "luftehullene" er tette på den øverste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ...ser like ut ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Den øverste så uoriginal ut egentlig syntes jeg.. men M-tech 1 ja.. helt klart. Dette er M-tech 1: Dette er M-tech 2: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C_West Skrevet Oktober 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Okay. Takk så mye for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 då er m-tech 2 finare enn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Jeg synes personlig m-tech 1 er penest jeg da, ikke bare for at jeg har det liksom, men er litt mer diskre..senket den litt så blir det knall:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Uansett hva man synes er penest, så er det kun ett av settene som passer på en gitt bil uten ombygginger. M-tech I er til biler t.o.m. -87, mens M-tech II er for biler f.o.m. facelift i -88. Dette ser man tydeligst på tåkelysene. Caben fikk faceliften først noen år senere. Angående bildene trådstarter postet, så er de luftehullene åpne på 325i, for den har oljekjøler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Dette er M-tech 2: Noen som vet om det er mulig å kjøpe en "catkiller" eller noe sånt som man kan feste under m-tech2 fronten? Som en ser på denne så har han vært borti litt av hvert med fronten... Sånn er det hos meg og.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 får vel alltids en catkiller viss ikke kan du bare kjøpe en å justere til.. synes jo ikke så veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå