Bimmerlars Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har panserlåser som jeg tenkte å montere på panseret mitt, så det løsnes fra utsiden og løftes av. Noen som kan forklare meg litt om hvordan jeg skal gå frem? Sliter med å få det sentrert forran.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Skal til med det samme nå på min, men det går vel greit det? du skal vel bare ha foran?? Vi gjorde det på en golf engang, vi bare monterte de "pinnene" med hull i fronten og skrudde de ned slik at når du prøvde å lokke panseret så gikk det borti de pinnene, så smørte vi bare kobberpasta (samme hva du bruker, bare det henger igjen på panseret og syns ) på toppen av pinnene og slapp panseret forsiktig ned, når vi da løfta det opp igjen så var det to "avtrykk" med kobberpasta på, vi borra der og det blei bra som f...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Problemet er at panseret går andre veien på E30. Bak(ved torpedoen) sitter det sånne "spor" som panseret sklir innpå. Tenkte å legge det inni der og feste med panserlåser i fronten. Så når jeg løsna låsene i fronten er det bare å dra panseret ut av de spora bak og løfte det av. Men det er så vrient å få det sentrert i fronten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 men du får løftet panseret litt selv om det ligger helt inne i de spora, jeg gjorde det her om dagen jeg! Jeg tror det kommer til å funke,jeg gjør hvertfall sånn så fort jeg får de siste panserlåsene i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Når jeg hadde det org. ståpanseret gjorde jeg det på følgende måte: Festeanordningen ble bejoldt i bakkant. For å finne riktig posisjon på pinnene sørget jeg først for å finne den plassen pinnene skulle stå. Målte opp, skrev ned og merket faktisk av yttermålene på henholdsvis skjerm og grill. Deretter satte jeg panseret i helt korrekt posisjon og begynte borringen. Her gjelder det å være stødig på hånden... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå