Ettertenning Skrevet Oktober 19, 2005 Share Skrevet Oktober 19, 2005 ja som sagt ønsker motor med hjerne og girkasse manuell gir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hva skal du til med nå, Ettertenning? Jeg har liggende en M52B20, men den er ikke helt komplett. Går nokså billig dersom den kan hentes i Stavanger. Ta evt. kontakt hvis du synes det er verdt noen lapper. Mangler et reimhjul, dynamo, girkasse og LMM bl.a. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 veit du kor langt denne motoren er godt? og er den i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg har fått opplyst av forrige eier at den skal være gått litt under 200.000, og at den skal være i orden. Det har jeg dessverre ingen som helst mulighet til å bekrefte eller avkrefte, og selger den derfor billig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Ka betyr billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 2000,- er billig. Og den mangler da girkasse, svinghjul, clutch LMM dynamo og servopumpe. Tror du det kan brukes til noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Skal tenke litt på det. er du heime i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg er nok hjemme noe av helgen, men har en vag plan om å ta meg en tur til østlandet på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 du har ikkje lyst og ta deg en tur til hordaland da! neida skal hente den sjøl! men er det med hjerne og komplett lednings nett? det er ikkje bare klipt av liksom? er det vanos på inn og ut her? og korleis fungerer vanos og 1 bar turbotrykk? går det til h...? beste hadde kanskje vert og hatt en motor uten vanos. ka trur du Gaute? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Den er med komplett og OK ledningsnett og hjerne. Har ingen idè om hvordan det eventuelt vil virke. Det er bare enkel vanos på den. Skulle egentlig tro at det burde fungere enda bedre enn uten vanos når man skal ha overlading. E46'ene funker jo særdeles bra med kompressor hvertfall. Det var faktisk turbo/kompressor/annen trimming som var i tankene mine da jeg kjøpte den, foruten at det jo var greit å ha en reservemotor til 320'en jeg hadde. Men så ble jo bilen solgt, og derfor har jeg ikke like mye bruk for den lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 får eg den for 1500 så kommer eg og henter den iløpet av helga! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 får eg den for 1500 så kommer eg og henter den iløpet av helga!Sorry Da har jeg den heller som en "kjekt å ha" gjenstand. Kjøper også muligens en bil denne helgen som den kan passe i, så jeg skal nok alltids få brukt den. Men den er fremdeles til salgs for 2000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 får eg den for 1500 så kommer eg og henter den iløpet av helga!Sorry Da har jeg den heller som en "kjekt å ha" gjenstand. Kjøper også muligens en bil denne helgen som den kan passe i, så jeg skal nok alltids få brukt den. Men den er fremdeles til salgs for 2000,- tenkte meg det! jaja får vel punge ut 2 lapper da det er uansett billi! skal ta en ringe runde imorra, har jo ikkje lappen sjøl vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hehe tenkte meg det! men får ta en ringe runde imorra da og så ser vi har ikkje lappen og trenge sjåfør nedover, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hehe tenkte meg det! men får ta en ringe runde imorra da og så ser vi har ikkje lappen og trenge sjåfør nedover, kor tung er motoren? går den baki ein 240 stasjons vogn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå