sax Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 http://www.nrk.no/programmer/tv/autofil/5158295.html Noen som var der?? Var så lang kø at jeg droppa det til fordel for Rosenborg kampen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Sinnsykt bra at det kom så mange! Det pågår jo en "evig" kamp for å få til et skikkelig baneanlegg i Rogalandsdistriktet, men foreløpig har de ikke blitt tatt seriøst nok. Med det oppmøtet Autofil fikk viser det at bilinteressen er stor! Kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg var innom der jeg var helt sinnsykt med folk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Æshda, den gikk jeg glipp av Men det er jo fast `rånetreff`der hver onsdag, så kanskje jeg skulle titte innom en gang, ser ut til å ver mye bra å se på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 D va rett å slett, dritgøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 JAJA. jeg kom hjem fra SYDEN i dag. Kunne godt vert der. Noen RÅ BMW'ER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg var der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 Det var en god del fine BMW'er ja. Jeg gikk som sagt ganske tidlig, men jeg rakk og få med meg et par über schon M3'er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 var der ja så den ene e30 m3 evo3 som var til salgs her inne for ikke så lenge siden, en e46 m3 og en del andre pene bimmere. Mye fiine biler, 2 skyline gtr, 1 mr2 turbo med kamelonlakk, den fete hot rod`n å mye mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Co|a Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 jeg var der og! sto parkert nede i kjelleren! mange fine biler og se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 var der jaså den ene e30 m3 evo3 som var til salgs her inne for ikke så lenge siden, en e46 m3 og en del andre pene bimmere. Den er til salgs ennå. MR2en med turbo og chameleon-lakk er en som heter Marcus sin. Den har faktisk 470hk på hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomasb Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Var visst kamelon-mr2èn og granadaen som "vant", og skal representere rogaland i finalen i høst. Mye lekre bmwèr, men og noen overstyla kebabtraller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå