jcvold Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 noen som vet hvor man får kjøpt air boot sett? så en e36 cab i motorbørsen,med seidl styling og air-boot sett,det var ganske tøft,og et godt alternativ til vinge! bilder noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 det var forresten ukens værsting i motorbørsen nr 39. 27 september Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 ingen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 ingen som har peil? Air-boot... Mener du luft-fjæring? Denne for eksempel.. http://www.universalairsuspension.com/ Eller denne: http://www.ridetech.com/productinfo/airbarstang.asp Har en adresse til et norsk firma, men fant den ikke i farten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 nei,nei, det er en form for vinge (boot=bagasjelokk), som dekker hele bagasjeluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hehe... trodde det bare var en massiv skrivefeil fra din side jeg... Air-boot har jeg ikke hørt om engang, så da melder jeg pass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 21, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2005 ok,jeg har berre sett det en gang,så det er sikkert sjelden,skal se om jeg får sporet opp et bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå