bjirn Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Les link for mer info... http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 skulle ikke du bytte til B25 motor? blir det ikke noe mer E30 på deg nå eller? rust på bilen forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Rust er det ja, på 3 av dørene og kanaler, og pittelitt rundtom.... Men ingenting gjennomrustet, bare overflate... SKULLE bytte jo, men så ble det nå engang til at jeg må ha en mer økonomisk bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 hærlig det bilde av en kongle, og følgende tekst: PS: Annonseselgere vil bli voldtatt med en kongle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Rust er det ja, på 3 av dørene og kanaler, og pittelitt rundtom.... Men ingenting gjennomrustet, bare overflate...SKULLE bytte jo, men så ble det nå engang til at jeg må ha en mer økonomisk bil... ergo det blir ikke mer E30? ......men det blir vel BMW? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg vet ikke hva det blir, mulig det ikke blir BMW... Vil liksom ikke kjøpe BMW igjen om jeg ikke er 100% sikker på at jeg kan gi den den omtanke den trenger Da kjøper jeg heller en golf og lar den forfalle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 bump... hva mener dere den er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2005 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Desember 6, 2005 Share Skrevet Desember 6, 2005 Leter etter en E30.. slik som denne.. Hva fikk du for den? Hva er listeprisen på en slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2005 den gikk for 6 000. Listeprisen på en slik som er strøken vil jeg si er betydelig høyere... rundt 30k vil jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg