HelgeS Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Merket i går når det var frost på rutene at varmetrådene i bakruta ikke fungerer.. Har sjekka sikringene i boksen under panseret, alle var ok. (fant ikke ut hvilken som var til varmetrådene fordi jeg ikke er så flink i tysk:p) Noen som har noen ideer om hva som kan være problemet?? Svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Lurer på om dette er et problem på bmw. Samme problem på min. Så eg får håpe du får noen gode svar på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opusx Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 jeg har samme på min e34.. har ikke sett på det i det hele tatt enda. men, de virker ikke sjekk først evt sikring ja så at det ikke er noen riper i bakruta som kan bryte kontakten i varmetrådene. hvis dette ikke er problemet så kan dekslene på takstolpene bak stolpene taes av og sjekkekontaktpunktene der. og en annen løsning kan være at releet ikke slår inn dette er plassert under baksete (hvertfall på e34) skal si ifra når jeg har sett på mine og funnet feilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 sjekk sikringer, eller finn ledningene som er koblet på bak ruta, også kan du ohme de å se om det er gjennomgang i varme trådene! er det ikke gjennomgang i varme tråene så er det ett brudd i tråene ett eller annet sted! da tror jeg det ikke er mye annet å gjøre enn å bytte ruta! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 om dt er brudd i trådene so har eg hørt at ein kan få ein spesielle lakke eller lim som gjere at ein kan få kontakt igjen på dei... ein verkstadmester sa det til meg.. men mine virker da:) thihi håper du får fixa dt.. ellers koster det dg 2000kr å bytte til ny bak da_ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smg Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 om dt er brudd i trådene so har eg hørt at ein kan få ein spesielle lakke eller lim som gjere at ein kan få kontakt igjen på dei... ein verkstadmester sa det til meg.. Jeg fikk lappa en brutt tråd på subaruen min for nærmere 10 år siden - så det bør bære mulig ennå - med ett eller annet lim-liknende. Men får du ikke kontakt på noen av trådene hadde jeg tippa på sikring eller ledningsbrudd. Du bør kunne finne ut av sikringene ved hjelp av en ordbok og ikke stol på at sikringen er ok selv om den SER ok ut. Sjekk også at alle kontakter fra sikringsboksen og fram til ruta sitter godt sammen og at ikke ledningene er slitt/klemt eller noe sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå