M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 dette er en bil som kom på jobben min her en dag... dette er en diamantsvart 92mod 320i som har gått 230000km, og det var gjort en del "garasjeløsninger" rundt om hele bilen, kan nevne: borret hull i taket for å sette på biltemahaifinne, valse ut hjulbuer med hammer eller no i den dur, osv osv.... beskjeden var grei: bilen skal bli rød! vi dro fra en del fargevifter og lot han få velge seg en farge selv! og valget falt på en honda perlemorfarge... det var jaggu meg mye jobb for å få til dette, men her kommer litt bilder underveis, så kan dere jo komme med litt kommentarer selv... regner med at eieren av bilen står fram og sier hva han mener etterhvert og! hehe...
Ole-P Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 pen farge da, kledde bilen. litt vanskelig å se for seg heleten når ikke alle delene er på men. ser lovende bra ut.
johjoa Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 Ser lovende ut det derre! hvilken felger er det som er fremme på bilen? Dezent? 16", 17"?
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2005 ja, er litt vanskelig å se nå, men det kommer mer bilder etterhvert som dela kommer på, og lakkeres... vet ikke hva slags felger som står der, men eieren av bilen kan vel si det når han kommer seg på her og ser bildene tenker jeg... han har enda ikke sett bilen rød! hehe
LuckyMan Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 Der ja.. Fargen ble bra den Kledde bilen.. Men må vell få retta opp litt her For det første kjøpte jeg den billig og ja mye var litt "jalla" med den.. for eks. det hullet i taket tok jeg ikke sjansjen på å tette igjen selv så lenge jeg skulle ha den til lakkering.. så kjøpte en haifinne som jeg kunne dekke det over med så det ikke ble så kjapt rust:P Men han som har hatt bilen før meg har nok gjort mye jalla på den.. han har prøvd å fiksa litt etter litt.. Så forhåpentlig vis så skal den bilen der bli ferdig med alt av innvendig styling til nesteår.. vis jeg rekker da:P
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2005 hehe... ja, jeg mente ikke at det var du som hadde gjort jalla løsningene! hvis det var sånn det tolkes av folkens her så må jeg beklage...
Bart Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 Blir flott den bilen der ja. Lakk jobben ser jo dritbra ut da ser frem til flere bilder
Dan Skrevet Oktober 20, 2005 Skrevet Oktober 20, 2005 Ser bra ut det der Hva kalte du fargen igjen? Minner om kalypsorød for meg. Få ut flere bilder, ja
M3cabriolet Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2005 fargen er en honda perlemorfarge husker ikke koden helt... er vel r2p7h eller no... er nesten lik calypso, men det er mer effekt i denne...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2005 hehe... spurte pent om lov til å få legge ut dette på nettet! hadde da aldri gjort det uten tilatelse!
LuckyMan Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 Han spurte faktisk om tilatelse først da:P hehe..
bimmerdude Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 Er dette "reklame"? Mye tar du for en hellakkering da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå