Divine Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 http://www.baneviken.com/filmer/Grisekjoring1.wmv Sjekk denne fra dagbladet ! Dette er saker ! At det gikk bra er et under! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det der kaller jeg regelrett galskap Fatter ikke hva som får folk til å gjøre slikt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det gikk fort... Fyren kan ikke være helt god når en kjører slikt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexe Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 hehe.. vet hvem som kjører! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 hehe.. vet hvem som kjører! Så heldig du er? Eller....... Dette er jo rett og slett vannvittig. Han holder jo på å dra rett på småskogen under det enne bakhjuls-stuntet der.... Dette har jeg ikke mye til overs for gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet Oktober 20, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Syenes at det var drøye saker selv... Det var jaggu ikke mye trafikk da. Det skal han ha. Men faen , er ikke værdt og ta kvelden på den måten der da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Galskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 syntes egentlig d så ut som filmtriks jeg da, så jo ikke mye ut som han hadde 300.. men kansje bare fordi jeg er trøtt.. heh... dette var jo ren idiotskap, knela sykkeln i 250, er faen ikke rare dumpen som skal til før han hadde fløyet over et par bakketopper..:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Og dette tilfellet er jo langt i fra enestående! Denne sporten drives det med over hele landet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Mannen er gal! men klart underholdande! var en sport på desse kanter å for noen år sia.. de vart endatil lasermålt. men var ikkje råd å stoppe.. de klarte ikkje engang lese regnr.. du flytter dej styggens langt pr. sek. i 300 blås.. hadde min ex Firebird med fintuna 403cid maskin i 240 gps km/h. ILLE !! glad jeg er eldre å klokare! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Så dette på TV2 nyhetene istad. Jeg har selv kjørt R- sykkel i mange år, men dette har jeg ingen sansen for . Helt enig med politimannen som ble intervjuet, som sa at sånn kjøring hører hjemme på bane. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 syntes egentlig d så ut som filmtriks jeg da, så jo ikke mye ut som han hadde 300.. men kansje bare fordi jeg er trøtt.. heh... dette var jo ren idiotskap, knela sykkeln i 250, er faen ikke rare dumpen som skal til før han hadde fløyet over et par bakketopper..:S må si meg litt enig der. ganske skarpe svinger han ligger i 250-300 km, og han ligger relativt langt nede. hvor langt er det mellom hver lyktestolpe? det skulle vel kunne gå ann å regne ut hastighet ved å ta tiden mellom 2 stolper? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 syntes egentlig d så ut som filmtriks jeg da, så jo ikke mye ut som han hadde 300.. men kansje bare fordi jeg er trøtt.. heh... dette var jo ren idiotskap, knela sykkeln i 250, er faen ikke rare dumpen som skal til før han hadde fløyet over et par bakketopper..:S må si meg litt enig der. ganske skarpe svinger han ligger i 250-300 km, og han ligger relativt langt nede. hvor langt er det mellom hver lyktestolpe? det skulle vel kunne gå ann å regne ut hastighet ved å ta tiden mellom 2 stolper? Her er eg og einig. Har ein kompis som har sett klippet. Han har kjøyrt sykkel i 20 år. Det der er noko muffens med sa han med eingang. Reel hastighet er ca 50-60km/t mindre etter hans meiningar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Det er helt utrolig, at et sånt videoklipp, kan lage så mye oppstyr,jeg har kjøret R sykkel i noen år, å både jeg å andre som kjører mc, vet at dette er nesten dagligdags, å det vet politiet også. Det er bare å ta et søk på nettet, så popper det opp drøssevis av disse videoklippene. Jeg trodde medias agurktid var på sommeren jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå