Gå til innhold

Motorsykkel i 303

Divine
 Share

Anbefalte innlegg

syntes egentlig d så ut som filmtriks jeg da, så jo ikke mye ut som han hadde 300.. men kansje bare fordi jeg er trøtt.. heh... dette var jo ren idiotskap, knela sykkeln i 250, er faen ikke rare dumpen som skal til før han hadde fløyet over et par bakketopper..:S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen er gal! :lol: men klart underholdande! var en sport på desse kanter å for noen år sia.. de vart endatil lasermålt. men var ikkje råd å stoppe.. de klarte ikkje engang lese regnr.. du flytter dej styggens langt pr. sek. i 300 blås.. hadde min ex Firebird med fintuna 403cid maskin i 240 gps km/h. ILLE !! glad jeg er eldre å klokare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes egentlig d så ut som filmtriks jeg da, så jo ikke mye ut som han hadde 300.. men kansje bare fordi jeg er trøtt.. heh... dette var jo ren idiotskap, knela sykkeln i 250, er faen ikke rare dumpen som skal til før han hadde fløyet over et par bakketopper..:S

må si meg litt enig der. ganske skarpe svinger han ligger i 250-300 km, og han ligger relativt langt nede. hvor langt er det mellom hver lyktestolpe? det skulle vel kunne gå ann å regne ut hastighet ved å ta tiden mellom 2 stolper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må si meg litt enig der. ganske skarpe svinger han ligger i 250-300 km, og han ligger relativt langt nede. hvor langt er det mellom hver lyktestolpe? det skulle vel kunne gå ann å regne ut hastighet ved å ta tiden mellom 2 stolper?

Her er eg og einig. Har ein kompis som har sett klippet. Han har kjøyrt sykkel i 20 år. Det der er noko muffens med sa han med eingang. Reel hastighet er ca 50-60km/t mindre etter hans meiningar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt utrolig, at et sånt videoklipp, kan lage så mye oppstyr,jeg har kjøret R sykkel i noen år, å både jeg å andre som kjører mc, vet at dette er nesten dagligdags, å det vet politiet også. Det er bare å ta et søk på nettet, så popper det opp drøssevis av disse videoklippene. Jeg trodde medias agurktid var på sommeren jeg :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...