Kjell Arne Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Har et problem folkens, for en tid tilbake skiftet jeg ut mine oransje baklykter med hvite led lykter, da fikk jeg med en "omformer" som ligger i hjulbrønnen. dette fungerer veldig fint men de baklyktene er ikke særlig fine så nå fikk jeg tak i 2001 lykter, ganske fine og nye, koblet de på i kveld men er det noe liv? nei, får blinklysene til å funke,bremselys på høyre side og ingen baklys når jeg har lysene på , er det noen hjelp å få ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvis du har kjøpt orginale 2001 lykter må du til bmw og programmere inn data for lyktene.men det 2001 ledlykter skulle de virke med omformeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Arne Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Takk for svar! har allerede snakket med Bavaria og de skal se på det på mandag, skal skifte vannpumpa da så to fluer i ett smekk! vet du hva det koster å omprogrammere de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå