Bimmerfanatic Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Jeg lurer på at hvis man lakkerer en bil i en farge som ikke var den samme som standardfargen. Hvor skal man da stikke for å få gjort endringene da, slik at det blir stående i vognkortet? Og da kommer det vel med: Hvor mye skal staten ha for det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 My guess: Du må til Biltilsynet og ha en godkjenningstime (5-600,-?) + nytt vognkort (400,-?) = ca. 1000,-. Det er det som pleier å gjelde for endringer som er greie å godkjenne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 ...trur eg heller ville skippa rett vognkort... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Greit nok at 1000 kr ikke er mye penger akkurat.. Men at de skal ta 1000kr for å se over at fargen er riktig for så å printe ut ett vognkort på ett ark som legges i en plastlomme.................. Norges lover er syke gitt! DEN summen for 3 min. arbeid + det det tar å registrere det i datasystemet til biltilsynet liksom..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 he! har en bekjent som jobber på bil/lakkverksted. han lakka e36'n sin i gull/lilla. osv kamelon, så kom der representant fra forsikringsselskap i forbindelse med skade på en kundebil. å bekjente lurte på om han kunne kikke på bilen hans i samme slengen for å få nyefargen i vognkorte. If duden kika litt på bilen å sa... Der er ikkje plass i rubrikken for farge i vognkorte.. så den får stå som den er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 men viss du vill ha nyefargen i vognkortet så er det nok med en telefon. er ikkje mange kronene for et nytt vognkort. 140,- var det sist ej fikk nytt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hmm, sist jeg måtte ha nytt vognkort kosta det 400spenn da men.. Har det gått ned så mye på 10mnd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 20, 2005 Share Skrevet Oktober 20, 2005 Hmm, sist jeg måtte ha nytt vognkort kosta det 400spenn da men.. Har det gått ned så mye på 10mnd? Dette varierer sikkert også, som alt annet, fra biltilsyn til biltilsyn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 nytt vognkort koster nok rundt 500,-.. har skrevet ut mye nye vognkort etter godkjenninger av div de siste årene..å prisen er dessverre den samme.. helt på trynet dyrt hvertfall.. tar 2min og skrive inn ting og tang men betalt skal de ha.. + at de på teknisk tar 570,- el noe for og f.eks godkjenne senking,felger eller lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå