derrick Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Vurderer no å selge bilen. Sjå på : http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... te=default Bilen er ikkje solgt sjølv om det står i annonsen. Begynte å angre litt så eg sletta annonsa på autoDB. Innbytte er ikkje lenger aktuelt. 4 nye piggfrie v.dekk Yokahama (kjørt 300km) nye bilstein-dempara foran følger med (ikkje montert) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 ossen vinge er det som sitter på bilen dinn?? m3 gt??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Veit faktisk ikkje, den har en liten flat spoiler under den store. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdude Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Bilde??? vill ha denn spoileren av deg... Har en orginal bmwmotorsprt vinge som koster flesk vis du er interesert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 Du får den for 72000,- då får du bilen med på kjøpet Vil ikkje selge den separat, dessverre. Fant ut at spoileren er av merket Hamann (3623) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Nå sto det SOLGT i annonsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
derrick Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 ja eg fekk den store angeren over meg og tok å sletta bilen på autodb. Men bilen er fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg