C_West Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Dere som gjør dette selv. Hva bruker dere? Kommer det noe godt ut av og porte eksoskanalene også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 det er en grunn regel at motoren skal puste like lett inn som ut. Så da bør eksos portene portes tilsvarende så innsugs portene du bruker hyler\hand fre og andre praktiske ting, men eg veit ikkje om resultatet blir bra med hobby porting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg kjører med innsug som er portet,men det er portet av et firma som holder på med slikt.Tror de bruker fres,men er ikke 100% sikker. Jeg kjører da også med grenrør på eksosen Veit om firma som bruker tannlegeutstyr for å komme til i alle kanaler f.eks ved porting av topp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hmmm.. Innsuget er vel ikke portet vel Joar'n? Er det ikke bare gasspjeldhuset som er frest opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hmmm.. Innsuget er vel ikke portet vel Joar'n? Er det ikke bare gasspjeldhuset som er frest opp? Med større spjeldhus må jo også innsuget freses opp litt.. selve inngangen fra spjeldhuset. Ellers er det jo lite vits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hmmm.. Innsuget er vel ikke portet vel Joar'n? Er det ikke bare gasspjeldhuset som er frest opp? Jo innsuget er portet, gasspjeldhuset og ASC-spjeld er frest opp + at det er satt inn større og lettere gasspjeld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 http://www.evo.no/index.php?name=PNphpB ... pic&t=6217 ta en titt på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Ahh, takk for linken ettertenning.. Det her er noe jeg interesserer meg for, men som jeg virkelig vet altfor lite om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå