Lars Erik Jensen Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Hei, Noen som har noe gode råd til montering av HF. Kan man gjøre dette selv, eller bør man få autorisert verksted til å gjøre dette? Hvordan funker det med mutekabel og talen inn på annlegget, noen erfaringer her?? ser frem til svar...
Tommy Skrevet Oktober 21, 2005 Skrevet Oktober 21, 2005 Dette er utrolig enkelt, det er kun Konstantsrøm(rød), jording(sort), tenningstrøm(som oftest blå), og telemute (gul) det er som regel merket av bak på spilleren, enten på gul ledning, eller på skjema på spilleren, hvor telemuten skal kobles på. Så er det bare å legge opp mikrofon i taket, montere høyttaleren under dashbordet en plass, å selve tlf. holderen, eller kontrollbryteren(hvis det er bluetooth). Dette er noe jeg monterer et par ganger i uka, å bruker 30-45 min på, så dette burde du klare fint selv.
torhovl Skrevet Februar 22, 2006 Skrevet Februar 22, 2006 Så er det bare å legge opp mikrofon i taket, montere høyttaleren under dashbordet en plass, å selve tlf. holderen, eller kontrollbryteren(hvis det er bluetooth). Har du eit godt forslag til korleis eg kan montere mikrofon i taket på ein elegant måte? Ser at modellar med takluke har eit eige panel med plass til mikrofon, men slikt har ikkje eg. Bilen er ein 2002-modell E39.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå