couch Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Er det noen som har noen liggende for en billig penge? Får ikke godkjent senkinga. Er det eventuelt noen som har tips ang. godkjenning av senking? Helst rundt Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 har liggende til 318is E36...men tviler sterkt på at di passer!! noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg har! Disse er til en 320i sedan, men det er ikke forskjell på 6 syl motorene og fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Jeg har også. Kjempebillig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Mine kommer aldri til å bli brukt igjen, så den som betaler frakta, får de! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå