smg Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hei. Kan noen gi meg et hint om hvor jeg kan finne informasjon om hvilke ulike utstyrspakker/hvilket ekstrautstyr som fantes for 320d (stasjonsvogn) i 2001, 2002 og 2003? Hva var standard for sport, steptronic og exclusive? Hva var å få i tillegg? Fant denne siden, men den viser ikke om det er forskjeller mellom sedan og stasjonsvogn - såvidt jeg klarer å finne ut. http://www.autoteam.co.za/Specifications/bmw.aspx Vurderer egenimport og da hadde det vært "kjekt" å vite om det jeg er ute etter finnes i en pakke eller ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 21, 2005 Share Skrevet Oktober 21, 2005 Hva var standard for sport, steptronic og exclusive? Steptronic er ikke en utstyrspakke men typen automatgear som ble levert i disse bilene. Vil tro utstyrspakkene varierer fra land til land også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smg Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Aha. Men enklere ble det ikke. Må kanskje forsøke bmw i tyskland og høre om de har noen gamle brosjyrer slengende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå