Gå til innhold

Film: E36 M3 med 1100 hk.

ovex
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 41
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

eg tviler sterkt på at det 1100 hester her ifåfall må det vere ponnier eller kanskje marsvin!

den gikk ikkje så bra! og det var ingen julspinn, har dere sette vs motor sin bil den er det 1100 hester i og eg må påstå at den går sykt mye bedre en denne, eg tipper det er maks 350 kanskje 400

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg tviler sterkt på at det 1100 hester her ifåfall må det vere ponnier eller kanskje marsvin!

den gikk ikkje så bra! og det var ingen julspinn, har dere sette vs motor sin bil den er det 1100 hester i og eg må påstå at den går sykt mye bedre en denne, eg tipper det er maks 350 kanskje 400

...nei her er det berre teke utganspunkt i infoen på den aktuelle websida, uansett så framstår den som kjappare enn E46 M3, og hugsar eg ikkje feil så er det 343hk i den. Så kanskje litt meir enn 350hk i E36'en??

..eg må seie at den såg grisekjapp ut!

PS hjulspinn er ikkje den optimale målingen på HK ;) ...det er slikt som ein prøver å unngå om det verkeleg skal flytte seg. Formel 1 bilane slit ikkje med å få hjulspinn, men dei fer ikkje å burnar rundt på bana for det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...nei her er det berre teke utganspunkt i infoen på den aktuelle websida, uansett så framstår den som kjappare enn E46 M3, og hugsar eg ikkje feil så er det 343hk i den. Så kanskje litt meir enn 350hk i E36'en??

men har du sett vs sin? alle bila med 400 hk er grise kjappe, med mindre det er en trailer da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mert Dastan, crew chief hos DA motorsport, er latterliggjort på diverse BMW fora. Dette da han ALDRI kan underbygge hk som han påstår. Han har kanskje maks. 550-600 hk, men aldri 1000+ hk.

En original som hobbytrimmer i Tyrkia uten å kunne dokumentere noe som helst. Ville ikke kjøpt noe kit av denne karen! Interesserte importører av hans kit får heller ikke detalj-info om turbokitene, bare "skryte-hester" her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har du sett vs sin? alle bila med 400 hk er grise kjappe, med mindre det er en trailer da

Med 30psi turbotrykk på en M3 3.2 motor har man nok mere enn 400hk mister....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det kommer an på jævli mye det! er ikkje bare og skru opp trykket og jippi mangen hester, det kommer an på kompresjon sprut tenning dyser osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv osv

eg synest seriøst den bilen der såg dau ut i forhold til vs sin, og ja eg trur ikkje det er meir en 400 hk i den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...