BMW_Racing Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 som overskriften sier. billig mobil 1 olje 10w 40. ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg må si jeg ikke helt forstår hva du mener. Om vi vet om et sted å kjøpe billig Mobil 1 olje? Det blir vel kanskje Europris, men der hadde de bare 0W30 sist jeg så, og de koster nå 99,- for en 0,9L. Det er ikke så aller værst, men det var kjekkere når de solgte for 79,90 per flaske. Eller kanskje du skal selge olje? Eller kanskje du lurer på om den er bra? http://mobil1.com/USA-English/MotorOil/ ... 0W-40.aspx Den oppfyller de såkalte longlife kravene, og skal således være bra. Tror neppe Mobil 1 lager dårlig olje. Det gjelder nok bare å finne den rette typen, og ikke betale alt for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 min feil. var litt stressa når jeg skrev innlegge. Ja jeg lurte på om det var noen som visste en plass de solgte billig mobil 1 olje. Jeg har nå vert å kjøpt olje på meca(A.I.S) på vibemyr. Der kosta det 250 kroner for 4 liter mobil Olje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 min feil. var litt stressa når jeg skrev innlegge. Ja jeg lurte på om det var noen som visste en plass de solgte billig mobil 1 olje. Jeg har nå vert å kjøpt olje på meca(A.I.S) på vibemyr. Der kosta det 250 kroner for 4 liter mobil Olje. husk at "mobil" og "mobil1" ikke er det samme. Mobil1 er den dyre, trisyntetiske oljen demmes, mens mobil er noe billigere møl. Skal du ha billig mobil1 , så se på www.stjerneservice.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Olja hetter så mye som Mobil Synt S 5W - 40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå