Gå til innhold

Hvor er linkene?

Boss
 Share

Anbefalte innlegg

Dette er ikkje irriterende i hele tatt spør du meg, eg meiner at han fortjener litt for alt det arbeidet han legger ned her! tror ikkje det er reint lite heller :wink:

Også derfor jeg skrev:

(...)Gunnar må jo tjene litt penger også ;) Er jo ikke alt som er gratis her i verden.

Er jo selvsagt enig i at han har lagt mye tid i dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, for å si det sånn, jeg har gitt alle som stod til høyre her gratis PR i opptil 3 år, og for de som har ligget lenge ute er det snakk om mange tusen besøkende. Eksponeringen de får her bør være verdt noen få kroner i måneden! Et eneste salg for de fleste, så er pengene tjent inn.

Jeg er bare ute etter å få dekket kostnadene med å drifte sidene. Får jeg inn noen kroner kan jeg dessuten forsvare å bruke litt mer tid på å gjøre sidene enda bedre, for det er ikke så veldig mye som har blitt fornyet og oppdatert det siste året.

Og ang. de gamle linkene: Kommer kanskje til å legge ut en egen separat side med _kun_ linker, bare for å ha et fint "oppslagsverk", men de vil jo i så fall kun få en brøkdel av eksponeringen som de til høyre her får, så det vil nok være verdt pengene å kjøpe plass heller.

I mellomtiden er det bare å ta en titt på "Qee" sin side for linker, www.modifisert.net :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...