Boss Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvor er det blitt av linkene til styling/ tuning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Litt nakent på høyresiden her ja.... Kommer vel tilbake igjen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Koster peng nå vettu http://www.bimmers.no/statisk.php?id=annonsere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Glemte det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Litt irriterende men... jaja. Gunnar må jo tjene litt penger også Er jo ikke alt som er gratis her i verden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Litt irriterende men... jaja. Gunnar må jo tjene litt penger også Er jo ikke alt som er gratis her i verden. Dette er ikkje irriterende i hele tatt spør du meg, eg meiner at han fortjener litt for alt det arbeidet han legger ned her! tror ikkje det er reint lite heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Dette er ikkje irriterende i hele tatt spør du meg, eg meiner at han fortjener litt for alt det arbeidet han legger ned her! tror ikkje det er reint lite heller Også derfor jeg skrev: (...)Gunnar må jo tjene litt penger også Er jo ikke alt som er gratis her i verden. Er jo selvsagt enig i at han har lagt mye tid i dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Boss Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ja, skjønner at det er kostbart og tidkrevende. Men jeg lå og så på div styling utstur i gård kveld, og fant noen atuelle. Og skulle titte mere på dem i dag, og borte var dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 ....har forståelse for dette Gunnar! Prøv å hank inn litt kr på annonse, slik at det kanskje kan haldast gratis for brukarar.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Vel, for å si det sånn, jeg har gitt alle som stod til høyre her gratis PR i opptil 3 år, og for de som har ligget lenge ute er det snakk om mange tusen besøkende. Eksponeringen de får her bør være verdt noen få kroner i måneden! Et eneste salg for de fleste, så er pengene tjent inn. Jeg er bare ute etter å få dekket kostnadene med å drifte sidene. Får jeg inn noen kroner kan jeg dessuten forsvare å bruke litt mer tid på å gjøre sidene enda bedre, for det er ikke så veldig mye som har blitt fornyet og oppdatert det siste året. Og ang. de gamle linkene: Kommer kanskje til å legge ut en egen separat side med _kun_ linker, bare for å ha et fint "oppslagsverk", men de vil jo i så fall kun få en brøkdel av eksponeringen som de til høyre her får, så det vil nok være verdt pengene å kjøpe plass heller. I mellomtiden er det bare å ta en titt på "Qee" sin side for linker, www.modifisert.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Slemt av modifisert.net å ha en knust BMW på banneren sin!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hehe. Er kanskje webmasteren sin. Han taka med E46 320'n sin i en rundkjøring i Stavanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
führbötern Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 ...kansje litt teit av meg å starte tråder om mangel på linker da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 syns det er greit å ta penger av de firma som vil ha linker her jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j0lle Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Helt i orden å ta noen kroner for å linke til eksterne sider. Jeg sytes kanskje beløpet er litt lite? Det er da ganske mange treff på bimmers.no i md, slik at 50 + mva er i det minste laget? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå