Custom Edition Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 skal inn med bilen til en kompis til en klargjører over helga mens han er i utlandet. Klargjøreren skal syrevaske litt oppom kanalene på begge sider da det er kommet litt metallstøv på lakken + at det er noe småriper her og der som skal rubbes vekk før den får grundig polering innvendig/utvendig og blir lagret i garasje for herding over natten. noen klargjørere eller andre som vet hva syrevasken gjør siden det fjerner dette "støvet" som har lagt seg på lakken uten og skade selve lakken? og et litt annet sp.mål i samma slengen.. når man får rubbet bilen litt her og der og polert grundig blir det da bra resultat? og holder det seg bra ? har bare polert selv før men ikke rubbet/syrevasket..så litt kjekt og vite hva slags virkning dette har før jeg leverer fra meg bilen til "fagfolka" over helga
johjoa Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 Jeg har rubbet på en langsgående stripe jeg har på bilen... da kjøpte jeg Turtle rubbercomponent ... det er vel en eller annen form for leire, på måte sandpapir bare meeget fint... Jeg hadde litt vann oppi boksen og henta noe polerings filt, og så var det som og polere på det lille området jeg rubba. Effekt, det som at du matter klarlakken. så du bør kanskje ikke rubbe formye... så er det bare og polere bilen så blir for og få glansen tilbake i området.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå