M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 endelig fant vi et sted som fikk oss til å riste i buksa! hehe... det skal nevnes at dette er helt nyoppusset, og det består av: entre, stue, kjøkken, soverom, to stk bad, veranda, stor dobbelgarasje og 6 mål tomt, med stor port og piggtrågjerde rundt eiendommen! hihihi! kom gjerne med kommentarer da! spesielt til garasjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Garasjen mangler isolasjon Å det var en ufyselig sofa Men gratulerer med nytt krypinn, alltid kjekt med noe eget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hehehe.... ja, det kan jo hende at jeg må ut garasjen i vinter og bre over ekstra dyne på beibiene mine! og sofaen er faktisk ganske kult når man har rødt kjøkken, men den er bare midlertidig, til den svarte skinnsalongen er på plass! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Gratulere med bolig! jeg må si jeg likte garasjen + innholdet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 bra garasje med fint innhold. en leilighet oppå der med 50'' tv og stort anlegg og egen bar med alle rettigheter så blir det bra! sofan hadde passet bedre i garasjen ja! Følg opp ikea kjøkkenet med en rød skinnsofa i stedet hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Hvilken av de 2 i garasjen er konebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 hehehe... konebilen er ikke på bildet i det hele tatt! hun kjører 88-mod golf 1,8gl! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Å det var en ufyselig sofa Syns sofaen så godt ut. Så lenge den er god i sitte i, så funker den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 den sofaen ser ikke så god ut, men den er faktisk helt nydelig å sitte i! men, litt rart at det er sofaen som får all responsen her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ser pent ut detta! Feil farge på kjøleskapet i forhold til resten av kjøkkenet, men pent uansett! 6 mål tomt høres herlig ut! Vi har bare 2 mål her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 22, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2005 ja, 6 mål tomt er deilig, kan gjøre hva vi vil! og i tillegg har vi ingen naboer innenfor en radius på 1 km, så ingen å ta hensyn til, og vi har mjøsutsikt fra verandaen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 den sofaen ser ikke så god ut, men den er faktisk helt nydelig å sitte i! Det var akkurat det jeg tenkte meg. Behold sofaen... Du treng hvertfall ikke en som ser bra ut, men er som en Irakisk torturbenk å sitte i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Fint hus og garasje. Men hva har skjedd med fronten på bilen til høyre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 NICE!! syns sofaen var så litt fin jeg da..Hehe... OT. Bimmerdude. hva er galt med fronten?:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Grattis, så bra ut dette. Men du må få isolert garasjen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå