jcvold Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 løp og kjøp http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=911190 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... de=6309149 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 Ikkje galen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 nja.. kjørt litt longt.. åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? men ellers ein fint eksemplar! hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 22, 2005 Share Skrevet Oktober 22, 2005 fin bil! å er ikke kjørt mye langt den der da.. løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 nja.. kjørt litt longt.. åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? men ellers ein fint eksemplar! hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d.. "han" er faktisk meg og bilen er MEGET pent kjørt.det vil jeg understreke! hadde den i flere måneder før jeg hadde den på turtalsperra,kjører den altid varm før jeg bruker høyt turtall ,og jeg spinner aldri på tørr asfalt ! (ikke det at den ikke hadde klart det da ) viste den til en kar på fredag,han ville ha den men fikk ikke lån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cornelius Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 har du turtalssperre på den da enkelte chipper fjerner jo faktisk den elektroniske sperren... nja.. kjørt litt longt.. 170 000 er ikke langt på en sekser vis den er godt behandlet, men blir ikke registret dårlig rundt 200 000 på m50b20 motoren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 registeret er skiftet på 100000,den er sperra på 6500 rpm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 nja.. kjørt litt longt.. åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? men ellers ein fint eksemplar! hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d.. "han" er faktisk meg og bilen er MEGET pent kjørt.det vil jeg understreke! hadde den i flere måneder før jeg hadde den på turtalsperra,kjører den altid varm før jeg bruker høyt turtall ,og jeg spinner aldri på tørr asfalt ! (ikke det at den ikke hadde klart det da ) viste den til en kar på fredag,han ville ha den men fikk ikke lån okey.. men då e d vell bare løp å kjøp då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 jupp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg