jcvold Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 løp og kjøp http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=911190 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... de=6309149
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 nja.. kjørt litt longt.. åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? men ellers ein fint eksemplar! hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d..
Custom Edition Skrevet Oktober 22, 2005 Skrevet Oktober 22, 2005 fin bil! å er ikke kjørt mye langt den der da.. løp og kjøp!
jcvold Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2005 _CoZm|C_ skrev: nja.. kjørt litt longt.. åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? men ellers ein fint eksemplar! hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d.. "han" er faktisk meg og bilen er MEGET pent kjørt.det vil jeg understreke! hadde den i flere måneder før jeg hadde den på turtalsperra,kjører den altid varm før jeg bruker høyt turtall ,og jeg spinner aldri på tørr asfalt ! (ikke det at den ikke hadde klart det da ) viste den til en kar på fredag,han ville ha den men fikk ikke lån
cornelius Skrevet Oktober 23, 2005 Skrevet Oktober 23, 2005 har du turtalssperre på den da enkelte chipper fjerner jo faktisk den elektroniske sperren... Sitat nja.. kjørt litt longt.. 170 000 er ikke langt på en sekser vis den er godt behandlet, men blir ikke registret dårlig rundt 200 000 på m50b20 motoren
jcvold Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2005 registeret er skiftet på 100000,den er sperra på 6500 rpm
_CoZm|C_ Skrevet Oktober 24, 2005 Skrevet Oktober 24, 2005 jcvold skrev: _CoZm|C_ skrev: nja.. kjørt litt longt.. åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? men ellers ein fint eksemplar! hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d.. "han" er faktisk meg og bilen er MEGET pent kjørt.det vil jeg understreke! hadde den i flere måneder før jeg hadde den på turtalsperra,kjører den altid varm før jeg bruker høyt turtall ,og jeg spinner aldri på tørr asfalt ! (ikke det at den ikke hadde klart det da ) viste den til en kar på fredag,han ville ha den men fikk ikke lån okey.. men då e d vell bare løp å kjøp då!
Anbefalte innlegg