Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

nja.. kjørt litt longt.. :( åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? 8) men ellers ein fint eksemplar! :lol: hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d..;)

Skrevet
  _CoZm|C_ skrev:
nja.. kjørt litt longt.. :( åsså når han skriver "sprek å morsom bil" kossen har han kjørt an då? 8) men ellers ein fint eksemplar! :lol: hadde eg hatt pengene så hadde eg vurdet d..;)

"han" er faktisk meg :) og bilen er MEGET pent kjørt.det vil jeg understreke! hadde den i flere måneder før jeg hadde den på turtalsperra,kjører den altid varm før jeg bruker høyt turtall ,og jeg spinner aldri på tørr asfalt ! (ikke det at den ikke hadde klart det da )

viste den til en kar på fredag,han ville ha den men fikk ikke lån

Skrevet

har du turtalssperre på den da :?:

enkelte chipper fjerner jo faktisk den elektroniske sperren...

Sitat
nja.. kjørt litt longt..

170 000 er ikke langt på en sekser vis den er godt behandlet, men blir ikke registret dårlig rundt 200 000 på m50b20 motoren :?:

Skrevet
  jcvold skrev:
  _CoZm|C_ skrev:

"han" er faktisk meg :) og bilen er MEGET pent kjørt.det vil jeg understreke! hadde den i flere måneder før jeg hadde den på turtalsperra,kjører den altid varm før jeg bruker høyt turtall ,og jeg spinner aldri på tørr asfalt ! (ikke det at den ikke hadde klart det da )

viste den til en kar på fredag,han ville ha den men fikk ikke lån

okey.. men då e d vell bare løp å kjøp då! :D

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...