M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 er det noen jeg kan maile et bilde til som kan komprimere det sånn at jeg kan bruke det som avatar? jeg har prøvd mange ganger nå, men det går ikke! håper på hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 er det noen jeg kan maile et bilde til som kan komprimere det sånn at jeg kan bruke det som avatar? jeg har prøvd mange ganger nå, men det går ikke! håper på hjelp! Send i vei til christian 'AT' chrzz 'DOT' no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 You've got m@il! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 woooohooo!! jeg har bilde!! hihihi... takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Itt'no problem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå