Gå til innhold

Alternativ til Haynes manual


Ettertenning
 Share

Anbefalte innlegg

Bentley har bra saker.

http://www.bentleypublishers.com/

har du erfaringer med disse bøkene? Står det der korleis du går fram for skifting av veiv lager ramme lager +++ slike dype motor ting som ikkje alle får med seg?

den er dyr så det hadde vert kjekt og vist om den var bra før eg bestilte.

Om du ikke greier og lese deg fram med Ownwers Workshop Manual til Haynes. Da burde du la andre gjøre det for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå tror eg du skal pusse munnen din! eg klarer og lese meg fremm til masse forskjelligt, men det er veldig vanskelig og finne fram i disse bøkene det er dårlige bilder og heile greia er dårlig spør du meg, vist du meiner eg er en tosk så er det greit det men eg har nok skrudd min del og kunnskapen min om forbrennings motorer er relativt bra.

Dessuten står det foreksempel mye feil i haynes manualene, det står feks at det skal fyllest 3 liter girolje på en e36 automat! men her skal det fyllest til det renner over det er det som er sannheten, og dette skapte feks ca 10 ekstra arbeids timer for meg, ringte os bildeler og spurte, da var det gjort på 1 time.

Eg liker lite slike uttalelser som dette, det er forøvrig ikkje bare meg som er missfornøyd med haynes bøkene.

Det at du er fornøyd med haynes viser jo bare at du ikkje har peiling på ka du snakker om.

Eg har forøvrig Service and repair manual

Og et siste spørsmål KA I HELVETTE VAR POENGET DITT MED DETTE INLEGGET? :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det BMW du skal skru på?

Jeg bruker Haynes, Bentley og BMW TIS + DIY sider på nettet.

Alle har sine mangler og fordeler. Står mye feil i Bentley også... men den er god den boka men de har nok stjelt det meste fra BMW TIS. Men Bentley er for amerikanske modeller og det er faktisk ENDEL forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...