conzoz Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Hei igjen Vinteren kommer altfor fort til at jeg finner én ny RIAL VIPER felg som jeg har innlegg litt lengre ned på siden om, så håper noen har lyst til å selge stålfelger som passer til min e34 520i. Gjerne også med vinterdekk på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 har eit orginalt e\til e-36 md litt slitte vinter hjul men holder trur eg.. men blir vel feil et på dessa bilane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Veit ikke hva slags boltsirkel det er på den modellen jeg. Så er ikke sikker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg har! Du kan få de helt gratis......... Men det blir kanskje litt i frakt fra meg,Bergen, til deg ,? ,.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Jeg bor i Trondheim om dagen. Studerer å greier.. Så veit ikke om noen bergenstur står på planen akkurat nå. Kan ikke stort om detta her, men må man ta høyde for inpress på stålfelger også. Eller er de som oftest såpass smale at det går bra. Jeg skal sikkert ikke ha mer enn omtrent 195-dekk på dem uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Molly Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Felgene er org. E34 520i.Med "flotte" org. kapsler. Har stått 195/65-15 dekk på. Forresten,så har E34 5x120 i boltsirkel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Høres jo ikke dumt ut. Hvor mye kan frakta på slik være da tru. dersom du får stabla dem i en eske ellerno.. Så har vi jo tross alt posten som transporterer til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conzoz Skrevet Oktober 23, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er det andre som har alu-felg med brukbare vinterdekk til e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royarne85 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 har stålfelger fra min e-34. 15" felger. 4 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå