Gå til innhold

motorvarmer?

Martin_87
 Share

Anbefalte innlegg

En komplett varmepakke fra DEFA koster 3490.- hos bilradiospes, + varmelement (+- 500.-) Dette klarer de fleste å installere selv, å det sår i bruksanvisningen til hver enkel bil, hvor varmeelementet skal plasseres (slik at det kommer på rett side av termostaten, slik at vannet inni blokka blir oppvarmet) På jobb hos oss, så regnes det 3,5 verkstedstimer på en slik montering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ikke så billig tåmi

tror det er mulig å få det ned i 2k med montering

Ikke for KOMPLETT pakke (motorvarmer, kupevifte, batterilader, display m/styring og tempvisning, utetempsensor + alt av kabler/kontakter)

Her er prislisten : http://www.bilradiospes.no/prodliste.php

hva tar dere for Kun motorvarmer ferdig montert da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke sikker på monteringspriser, men kun motorvarmer, vil si det samme som komplett pakke, uten kupevifte, å den koster vel en snau 1000.- lapp, inkl. ledning og kontakt.og er vel 15-20 min ekstra tid å montere, så jeg ville gått for komplett pakke.

PS jeg jobber ikke på bilradiospesialisten, jeg bare refererte til priser fra deres sider. Jeg jobber hos en VW forhandler i stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den pluggen man skal ta ut. er det et bestemt hull eller kan man velge hvis det er flere like hull?
Monterte komplett Defa ifjord. Monterte alt selv, utenom motorvarmer elementet. Verkstedet som monterte den for meg satte den i frostpluggen nærmest torpedoveggen på eksossiden.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...