Gå til innhold

Mamma skal kjøpe ny bil, noen som har noen gode forslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som overskriften sier; Mamma har tenkt til å kjøpe seg en ny bil til mellom 50,000-80,000kr. Noen som har noen gode forslag? Helst nyest mulig. Gjerne BMW, men må ikke være det, alle forslag er velkomne ;)

Skrevet
Som overskriften sier; Mamma har tenkt til å kjøpe seg en ny bil til mellom 50,000-80,000kr. Noen som har noen gode forslag? Helst nyest mulig. Gjerne BMW, men må ikke være det, alle forslag er velkomne ;)

Hun får vel en ganske ny 316/318 E36 for den prisen?

Skrevet

Hun vil ikke angre om hun kjøper en BMW ihvertfall. Siden jeg ofte tar bussen til skolen så låner mamma min BMW en del. Hun synes BMWen er knallgod å kjøre!

Skrevet

Heh, sorry ass, men den ville hun hvertfall ikke ha sa hun :P For gammel :)

Japp, men er 4erne no bra da? Slik som jeg har forstått det så starter tikker de ganske lett? :?:

Hun vil ikke angre om hun kjøper en BMW ihvertfall. Siden jeg ofte tar bussen til skolen så låner mamma min BMW en del. Hun synes BMWen er knallgod å kjøre!

Japp, hatt et par BMW`er før også, hun er kjempe fornøyd med de hvertfall :)

Skrevet

Heh, sorry ass, men den ville hun hvertfall ikke ha sa hun :P For gammel :)

Japp, men er 4erne no bra da? Slik som jeg har forstått det så starter tikker de ganske lett? :?:

Japp, hatt et par BMW`er før også, hun er kjempe fornøyd med de hvertfall :)

Etter 1994 fikk 4erne Reg.kjede så de er like holdbare de som 6erne :wink:

Skrevet

Trenger ikke se så veldig rånete ut nei, helst minst mulig, visste henne noen bilder av compacten, og hittil leder den ganske klart ;) Hvilken motor er den største med compacten? 1.8? eller 2litern?

Skrevet
får da en brukbar 320 for 80 lapper da :)

siden det er en "mammabil" også så trenger den vel ikke se så veldig ungdommelig ut :) ?

noen greie eksempler som ikke er av de gamleste E36:

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=872461

eller en cab kanskje? :lol:http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=908003

Tip topp bil til billig penger allt fungerrer godtkjennet nå for en moned siden

Når selgerens beskrivelse av caben er som siteringa over, så frister det ikke akkurat å ringe på bilen :lol:

Skrevet

det høres kanskje rart ut, men jeg ville anbefalt en BMW E32 735i.

Kjørt en slik bil veldig mye. en virkelig god bil. Kanskje litt guffen å kjøre på vinteren for en kvinne... verdt å vurdere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...