Tech9 Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Da har Automote gjort ferdig enda en bil ser det ut for.. Må si jeg synes denne ser bedre ut enn den forrige, selv om jeg ikke er overbegeistret for spinners.. Ellers ser det ut for at de kommer med en E36 cab me Seidl-bredding(?) og 20" Lexani hjul etterhvert også.. Ligger flere bilder under Lakk&Custom på sidene deres.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Liker ikke automote, de bilene de lager blir bare verre og verre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Den var jo rå! Syns og at den såg bedre ut..liker svarte biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 ...var vanskeleg å seie ut frå desse bilda, men likte fargekombinasjonen.... Forsiktig optimist. Likte litt Showcar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PK Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Liker ikke automote, de bilene de lager blir bare verre og verre! Tja, på sett og vis enig. Syns enkelte detaljer er meget bra, men blir for "MaxPower" for min del. Liker Smooth/Tysker/Euro-stil bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_fannrem Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Synes det er kult med litt spesielle biler jeg Stå på sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Blir kansje litt mye styling syns jeg, men det virker som de utfører ordntlig arbeid, stå på gutta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg så den bilen der i Trondheim i går, og jeg må si. FY F*** SÅ J*****!!!! håper den bilen blir overkjørt av en leopard eller no.. Kan nok godt hende at inntrykket består over 50% av at jeg hater spinners, hvert fall på bmw.. Har nok ikke sett noen spinners jeg liker enda. Dette er virkelig et desperat forsøk på å være "kul". Jeg må virkelig si at jeg er flau på deres vegene, de ødelegger ryktet til BMW. Faktisk så hadde jeg egentlig tenkt å ta bilde av den bilen der neste gang jeg så den i trondheim og legge den ut som noe av det styggeste jeg har sett, men det ser ut som jeg slipper det... Bare for å presissere det så snakker jeg om E46'en.. Sorry, men smaken er som baken, den er delt. HELDIGVIS så er det ikke så mange som har samme smak som de gutta der ang. den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg så den bilen der i Trondheim i går, og jeg må si. FY F*** SÅ J*****!!!! håper den bilen blir overkjørt av en leopard eller no.. Kan nok godt hende at inntrykket består over 50% av at jeg hater spinners, hvert fall på bmw.. Har nok ikke sett noen spinners jeg liker enda. Faktisk så hadde jeg egentlig tenkt å ta bilde av den bilen der neste gang jeg så den i trondheim og legge den ut som noe av det styggeste jeg har sett, men det ser ut som jeg slipper det... Bare for å presissere det så snakker jeg om E46'en.. Var den virkelig så ille da? Bortsett fra spinnersene (jeg har også tilgode å se spinners som ser bra ut) så ser da ikke bilen ut til å være så "voldsom"..? Fargekomboen er i mine øyne bedre enn på den forrige også.. Ta gjerne noen bilder av den og legg ut likevel hvis du får muligheten ja, for jeg har ikke sett den på andre bilder enn de som ligger på sidene deres. Skal være enig i at Automote lager mye sært og vel ekstremt, men også mye rått. Og det er alltid meget gjennomført og bra arbeid uansett utseende på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverrre Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 fine biler de får til ja. tror den blir rå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Liker ikke automote, de bilene de lager blir bare verre og verre! Tja, på sett og vis enig. Syns enkelte detaljer er meget bra, men blir for "MaxPower" for min del. Liker Smooth/Tysker/Euro-stil bedre. Spesielt netting-grillen som de har hentet fra en mikrobølgeovn, skal det være nettinggrill så må dem være svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Det er ihvertfall ingen tvil om at folka der har ferdigheter, rent teknisk ihvertfall Mange av bilene Automote lager er vel på bestilling? Synes ihvertfall "synd" på eierene. Støtter påstanden om at dette drar BMW sitt renome ned i søla ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Snakker ikke om de andre bilene, de var for såvidt greie, til og med noen som var ganske bra. Men den e46'en var en helt annen historie... En diger spoiler, kromma spinner felger. Sorry, men jeg synes ikke de fikk til den bilen... Det ble bare litt mye for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Stemmer det at jeg så den øverste bilen i Trondheim i dag? Rett ved Lerkendal like før kampen starta. Så i alle fall temmelig rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 2, 2005 Share Skrevet November 2, 2005 Huff.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå