Riefarn Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Broren min har sett på en 1989 E30 316, som det nå er byttet motor i til 318.... den er ikke ferdig bygd, men eier har satt det meste av motor.... mangler å sette i radiator og litt småplukk, kan noen av dere se utfra disse (dårlige) bildene hva som må gjøres, og om det er mye arbeid? På forhånd takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 ka skal han betale for dette? det er jo ganske relativt personlig hater eg og overta en skrujobb som andre har begynt på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mangel Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Hehe, enig med ettertenning... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jeg ser at dette er en M40 motor, samme som jeg har (forøvring ikke å anbefale). Det jeg ser må gjøres er montering av radiator, kjøleslanger og vifte + viftekappe. Dette er null problem hvis man vet hva man holder på med. Er det lagt opp ledningsnettet og koplet til? Tenningen er justert? Hvis dette er en facelift utgave, 2 dørs coupe til den rette prisen, og du ikke skal ha den, er jeg intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 kjøp bilen og slenge nedi Denne motoren! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=910270 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.T.S Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det lagt opp ledningsnettet og koplet til? Tenningen er justert? justere tenning på M40 ? 318 motor i 316 i er jo så plug and play som mann får det, etter hva jeg kan se er det ikke mer enn et par timers jobb og montere , men vil annbefale og bytte reg reim før mann setter den sammen ! men hvorfor har ikke selgeren gjort ferdig jobben når så lite står igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 Pris er satt av selger til 17000, den er nylakkert og byttet diverse deler, som jeg i farten ikke har oversikt over... hvorfor selger ikke har gjort jobben er også noe jeg lurer på, men mulig vi tar en tur bort å monterer dette på, tar med en kamerat som er mekaniker, så får vi se... kjøper den ikke før vi har fått start på den og ser hvordan den går.. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå