Micro_RaCeR Skrevet Oktober 23, 2005 Share Skrevet Oktober 23, 2005 Er fører døra. låsen virker men vil ike åpne seg.. var nede på bmw fredrikstad. og de sa det var låse sylinderen, men jeg er litt usikker... og hvordan skal jeg få bytta den får ikke døra vil opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hvis det er samma problemet som jeg hadde på en av mine E36 så må du av med dørtrekket og finne en "åpner" som ligger Godt gjemt langt til h"#/¤"#¤( inni døra en plass..de knota i 1 time på verkstedet for og i det heletatt få åpna døra..måtte skifte låsesylinderen å.. så tror nok du bør få den skifta snarest mulig hvis ikke får du gå ut på passasjersia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snake Oil Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 får du ikke opp døra innenifra heller?skjedde det plutselig? det vanlige er jo at de begynner å kødde på utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå