voodex Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Er det låvlig å ha angel eyes med blåe parklys i norge? blåe ringer å xenon lys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Mener det IKKE er lov å ha blåe ringar som parklys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Lov og lov.... Men kult er det! Disse på kompisen min sin gamlebil, hadde ganske blå ringer.... Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duÅ Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 er d bare å skifte parklys pærer da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Må være lovlige farger parklys hvitt,bremselys rødt,ryggelys hvitt osv,men nær og fjernlys kan være gult eller blålig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 sånne kunne eg ha tenkt meg til E30... kan noen fortelle meg kor eg får kjøpt det ???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 får tak i de blåe på realcar.se å hvite på maxam-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Noen som vet om disse her er da greien å bruke? Evt hvor hvitt og -FORBEDRET- lys det blir enn pærene jeg har i min E36. 91mod nu. http://maxam-tuning.com/catalog/default ... th=661_674 Hvilke H-pærer skal jeg ha i min 318i, E36, 91mod? Er vel ihvertfall 55watt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 hvordan pærer står i bilen? type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 http://www.eautoworks.com/html/bulbSear ... Series.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hvordan pærer står i bilen? type? Heh. Hadde jeg visst det, så hadde jeg jo visst om de var bedre. Er ihvertfall de normale gule "koselige" lysene. Aaaaner ikke hvilken type (H?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 skjekk ut: http://www.eautoworks.com/html/bulbSear ... Series.htm mulig du har hb3 å hb4... men ta ut pæra på biln å skjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 hva må jeg kjøpe for å få slike blå lys? angel eyes? pærer? så fett ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
voodex Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 blåe pærer.... hb3 9005 cool blue hb4 9006 cool blue hvist du har disse pærene så er de ikke å få tak i her i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå