Nino Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 til min e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Styling Tech Moan 7600 LEVANGER Tlf: 74 05 61 98 FAX: 74 08 09 16 mob: 970 45 491 Web: www.styling-tech.no / www.rieger.no Mail: post@styling-tech.no Mener å huske han hadde da jeg spurte tidligere iallefall..står ikke på nettsidene da, så ring eller send mail.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Minnes da å huske at det var minst én tråd her som det stod at vegvesenet ikke overhodet likte ettermonterte monoviskere. Dvs, at de var helt ulovlige. Noen som kan bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 styling tech hadde ikke til e34. sett litt rundt på forskjellige bmw forum.. AC levert en gang i sin tid monoviskere til e34. men, dette er ikke å få tak i lenger. så da må jeg jo eventuellt bruke en e30/e36monovisker. men... lurer da på om dette blir riktig? hvis ikke ligger det en tutorial på hvordan bygge sin egen monovisker(faktisk).. så får se.. noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hvis ikke ligger det en tutorial på hvordan bygge sin egen monovisker(faktisk).. så får se.. noen forslag? Bygg selv. Jeg og en kamerat bygde monovisker på den gamle Corsaen min i 1995. Så sant det er lett å komme til mekanismen bør det ikke være noe problem å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 24, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2005 hey hey.. kunne du listet opp litt.. How To Do It?`hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Jepp bygg selv. jeg vet om en som har gjort det på en rekke biler. På E34 så er faktisk viskeren ganske så nøyaktig midt på, så det skal ikke være så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 hey hey.. kunne du listet opp litt.. How To Do It?`hehe Hey hey, det er jo 10 år siden! Og så var dette på en Opel.. Jeg forlenget den armen som er festet til motoren (den korte som går rundt i rundt), tror også jeg lagde den slik at lengden kunne justeres. I tillegg måtte et av de andre stagene kortes litt inn. På denne bilen var det smått med plass så det var bare såvidt vi fikk armen til å viske over hele ruten. Du må også bygge om en viskerarm slik at den blir helt rett. Det enkleste er nok å kappe en for så å sveise den i sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå