bunny Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Drar frem denne igjen jeg. Bilen er kjørt 192 000, har i det siste lagt ut mye penger på div.slitedeler. Prisantydning: ca 69000 Eu-godkjent 03.03.06. 4 helt nye sommerdekk, enda ikke montert på felg. Ting som er gjort siste år: -Bremseskiver/klosser/slanger/rør -Olje/filter på girkasse -Olje på diff/kardang -Startmotor -4-hjulskontroll/justering -Stabstag/opphengskuler fremme -Eksosanlegg -Hjelpepumpe diesel -Dieselfilter -Luftfilter -Chip -Drivreim(viftereim) -Sveiset nye bunner i kanalene -Diverse foringer Har grått stoffinteriør, 17' sommer og 15' vinter. Pluss det vanlige vedlikeholdet med oljeskift på motor etc. mail: sigbjorn@bestibyn.no tlf: 45210001 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2006 Ingen som vil ha en god og traust diesel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 Hvordan legger man bilder inn her? Jeg pleier å laste bilder opp på http://imageshack.us/ Da finner du bare riktig adresse og limer de inn i meldingen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 12, 2006 Share Skrevet Januar 12, 2006 sleng ut noe bilder ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Dvs at hvis jeg legger ut noen bilder på hjemmesiden min, så kan jeg på en måte linke dem til å vises direkte i annonsen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet Januar 13, 2006 Share Skrevet Januar 13, 2006 Dette er en td med 115 hk ja? Klima? Luke? Ingen/liten/mellom eller stor kjørecomp? Diffbrems? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2006 Td med 115 hk ja. Der er den gamle typen ac og ingen kjørecomp. kun klokke og temp. Takluke med sveiv, men her er der noen vaiere eller noe sånn som har klussa seg så den får jeg ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2006 Der er 25% sperr på den ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Januar 17, 2006 Share Skrevet Januar 17, 2006 Er du interresert i en 97 523ia? Alt utstyr, navi/tv, skinn, telefon, soltak, multiratt, webasto osv.. Gått 125000km, mørk blå, grått skinn. Importert av Technicas 2000. Meget pen og bra bil. Har noen bilder av den på mail dersom det er interresant. Gratis reg til ca15. mars. Har akkurat tatt den i bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2006 Det kan absolutt være aktuellt det, litt etter hvilken prisforlangende du har på den... Send meg et par bilder på sigbjorn@bestibyn.no og legg gjerne ved et tlfnummer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atle Simonsen Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Hei har du fått mail? Hva synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Atle: Du har mail... Fantastisk flott bil du har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Januar 18, 2006 Share Skrevet Januar 18, 2006 Der er 25% sperr på den ja.. ikke for å ødelegee salgstråden. regner med denne er ettermontert, hvilken utveksling har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Januar 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2006 Det vet jeg faktisk ikke, jeg ble fortalt det både her inne i en eller annen tråd og av han på verkstedet at jeg hadde 25% sperr.. Det er visst det som sitter originalt på disse modellene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg