mhane Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 Selger sommerfelgene med dekk 2xBSA 10x18 med Falken 265/35 2xBSA 8x18 med Falken 255/35 Har stått en sesong på 530d`n Sender flere bilder på mail til de som er interessert. Gi bud, så snakkes vi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ingen som vil komme med et skambud engang? Skal kjøre fra Bergen til Molde snart så da kan de leveres på veien. Kjøp julegave til deg selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2005 Da har jeg fått 2 bud på 4000. Felgene blir solgt hvis ingen kommer med et høyer bud. Dette er grisebillig. Føler meg som julenissen her....så det er bare å by (fordel om du befinner deg på strekningen Bergen-Molde så kan du ta en uforpliktende besiktigelse av dekk/felg når jeg kjører forbi, skal snart hejm til jul ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 16, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2005 Da er vi oppe i 5000. Venter bare på at dette skal ta av nå Stor takk til den av dere som har redigert bildet, slik at det ble stort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 16, 2005 Share Skrevet Desember 16, 2005 Jeg fikset det i går eller noe. Du hadde linket opp thumbnailen. Hvis du går inn på bildet før du kopierer adresse så blir det riktig neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 Kjempegreier. Takk skal du ha. Var vel det som fikk ting til å ta av her. Skulle gjerne gitt deg prosenter av salget, men så billig som jeg selger så blir det jo ikke noe igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet Desember 17, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2005 SOLGT Nå skal julenissen her på julebord...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå