mEhE Skrevet Oktober 24, 2005 Share Skrevet Oktober 24, 2005 har 4 felger av typen bak,dim: 235\40 17 bak 215\40 17 foran.2 brukbare dekk og 2 nedslitte. har 3 felger av typen foran med dim: 205\40 17 foran og bak med 2 brukbare dekk og 2 nedslitte,.den siste felgen er stort hakk i (se bilde) vet ikkje om den kan fikses? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 bilder av felgene.. har tatt mest bilder av den felgen som må fikses på. alle de andre felgene er fine.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 gi bud:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 du har PM.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 ingen interesserte?....tar bare plass i garasjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjellstad Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 heisann... lurte på dem Borbet A felgene du har bak.. men hva er bredden på dem? du skriver at det er 17".. men håtte 'e bredden og om evt alle fire er av samme størrelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 et35 alle 4.. 17 x 7,5 om jeg ikke tar feil..skal ned å finne de fram i garasjen å skjekke for sikkerhetskyld. edit: stemte det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 passer disse Borbet-felgene rett på facelift, etterhvert senket 40-40, E30? Og de andre felgene, er de så ødelagte at de ikke holder på luften og/eller kast i den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 min var senket en god del(vet ikke helt hvor mye) og har ikke hatt noe problemer med subbing ivertfall.. den ødelagte felgen kan jeg ikke si om kan fikses eller ikke. tror ikke den kan kjøres med slik den er nå,men har ikke prøvd.. de andre 3 felgene er som nye. men 2 av dekkene er sprengt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 Er borbet-felgene strøkne? Om jeg skal kjøre "normalt", holder to av dekkene en sesong til? Hva er innpresset og bredden på de? (mas mas, kjøper meg litt tid, da jeg ikke har undersøkt hva de kan være verdt ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 19, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2006 skal se på dekkene i morgen..har ikke sett så nøye på dem.. bare kom med et bud på pm du..de står bare i å tar plass i garasjen uansett.. svarte nettopp på bredde og inpress lengre oppe i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet Februar 19, 2006 Share Skrevet Februar 19, 2006 det ser jeg ja, sry Skal komme med bud... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mEhE Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2006 700kr(diskuterbar pris) for borbet A felgene..må hentes:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå