Teekay1983 Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Eg må skifte hjelpesnekkeforingen på bilen. Noen som veit om det kan gjøres uten spesialverktøy?
NSS Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 På min E34 så trenger man ikke noen spesial verktøy, regner md at det er ca samme på E28 Bare et par fastnøkkeler.
Teekay1983 Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2005 Ja for de fleste stagene i forstillingen er vel bare skrudd sammen med skruer\bolter, som kan løysast med fastnøkkel eller skiftenøkkel? Har planer om å bytte større deler av forstillingen neste år.
318iAT Skrevet Oktober 25, 2005 Skrevet Oktober 25, 2005 Ingen spesialverktøy nødvendig, pipe og fastnøkler så er du ferdig på et blunk.
Teekay1983 Skrevet April 23, 2006 Forfatter Skrevet April 23, 2006 Okey er ei stund sidan eg starta denne posten, men har ikkje orket å montere ny hjelpesnekke foring før idag. Ferdig på eit blunk er å ta litt hardt i, i hvertfall på min bil. Har skrudd ut bolten som holder foringa på plass, så i teorien er den løs. Men i praksis er det litt verre siden den sitter dønn fast. Har sprutet på den "verktøy på boks" uten at det ser ut til å hjelpe, samt slått på den med ein hammer. Trenger noen tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå