Gå til innhold

Landets billigste 320i 1993 modell selges


Kodvaag
 Share

Anbefalte innlegg

En slik bil, på tross av at det er BMW, holder langt når den blir ordentlig behandlet.

Hva legger du i på på "tross av at det er BMW"? Mener du at Mercedes er så mye bedre? Jeg har hatt BMW'er som har gått 4-500 000, som faktisk går på veiene enda.... Å det er LAAAANGT fra alle Mercer som går like langt og lenger for å si det sånn. Gode og dårlige eksemplarer finnes i alle leire. Uansett merke.

For å si det enkelt:

Alle biler som blir riktig behandlet, vil gå langt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten bare legge til at jeg og han driver med biler, og det er faktisk ikke så unormalt å få kjøpt biler billige selvom dem koster mye mere. Det er mange forskjellige grunner til at folk selger bilene sine til oss.

Anngående denne 98mod BMW cab'n så hadde den rullet ca 160 000km, riktignok var automatkassa litt dårlig og hun hadde fått oppgitt en horibel pris å få reparert denne hos BMW verksted. Og ja, bilen hadde Norske skilter, og ja, vi vet hva en slik bil bør koste, og den ble solgt slik den var for 80000 til en annen sånn som den var....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten bare legge til at jeg og han driver med biler, og det er faktisk ikke så unormalt å få kjøpt biler billige selvom dem koster mye mere. Det er mange forskjellige grunner til at folk selger bilene sine til oss.

Anngående denne 98mod BMW cab'n så hadde den rullet ca 160 000km, riktignok var automatkassa litt dårlig og hun hadde fått oppgitt en horibel pris å få reparert denne hos BMW verksted. Og ja, bilen hadde Norske skilter, og ja, vi vet hva en slik bil bør koste, og den ble solgt slik den var for 80000 til en annen sånn som den var....

HAI! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nesten bare legge til at jeg og han driver med biler, og det er faktisk ikke så unormalt å få kjøpt biler billige selvom dem koster mye mere. Det er mange forskjellige grunner til at folk selger bilene sine til oss.

Anngående denne 98mod BMW cab'n så hadde den rullet ca 160 000km, riktignok var automatkassa litt dårlig og hun hadde fått oppgitt en horibel pris å få reparert denne hos BMW verksted. Og ja, bilen hadde Norske skilter, og ja, vi vet hva en slik bil bør koste, og den ble solgt slik den var for 80000 til en annen sånn som den var....

Hehe så med andre ord, dere lurte dette kvinne mennesket til å selge bilen til dere for en latterlig pris, men som for henne virket bra fordi reperasjon av automatkassa kosta mer en det hun kunne få for bilen av dere :D?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo billig, men bilen er godt meget lang!

Det er jo sant, og det er jo ikke akkurat Mercedes heller! :D

Men, han som eier den er ingen ungdom...

En slik bil, på tross av at det er BMW, holder langt når den blir ordentlig behandlet.

Jeg synes BMW er litt for gubbete biler hva er Mercedes da?

Men du er ikke så dum som du virker siden du har hatt Mazda Miata. Det er bil det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var jo billig, men bilen er godt meget lang!

Det er jo sant, og det er jo ikke akkurat Mercedes heller! :D

Men, han som eier den er ingen ungdom...

En slik bil, på tross av at det er BMW, holder langt når den blir ordentlig behandlet.

Jeg synes BMW er litt for gubbete biler hva er Mercedes da?

Men du er ikke så dum som du virker siden du har hatt Mazda Miata. Det er bil det.

Han som eier den er nesten 40 år, mente jeg, bare for å si at bilen er pent behandlet de siste 4 årene i hvert fall... Var ikke noe annet jeg antydet.

Mitt inntrykk:

Vanlig Mercedes = meget komfortabelt og mykt

Mercedes sportline = Vanlig BMW mht komfort/sportslighet

BMW M-tec = hakket kvassere (på godt og vondt)

Ps: Bilen er solgt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å si det sånn:

JEG syntes VW Transporter er god å kjøre...

BMW er mildt sagt supre biler.

Så denne diskusjonen blir som å diskutere de to beste villaene i Holmenkollåsen, bra nok for meg uansett.

Men, nå kjører vi Mercedes, så sånn er det. :)

Takk for lån av forumet deres for å selge bilen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...