Timmy Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 ETTERLYSNING BMW M3 STJÅLET !!!! Hei Håper du leser denne før du strykker videre. Dette dere leser her er ikke tull ! Denne er dessverre ikke kommet til rette enda, så jeg begjyner å miste håpet om att jeg aldri får se denne igjen:( Men har ikke gidd opp helt ennå, så jeg håper att det er noen der ute som vet noe... M3 ble stjålet natt til 28.03.05 Dette er en Sort E30 BMW M3 som er ombygd med stor motor 2.7L Turbo. Ble stjålet ved Bjørkelangen i Aurskog. Eigers beskrivelse av bil: BMW M3 E30 1989 mod Sort Motor er bygget av Kimmit Sport Kjennetegn: - Trekant luftinntak på panser. - Manglet grøftlys. - Manglet bakfanger - Montert 2 stk sportsstoler Cobra - Turbomotor 2.7 rekke sekkser - lys beige dørtrekk. - Manglet baksete Har dere opplysninger eller vet om personer som driver med snusk og evt bilslakting, eller dere hører om eller hører rykter om en slik bil… håper jeg att dere kan sende meg en mail med alle opplysninger dere kan klare…. Det utloves dusør for den som kan komme med opplysninger som fører til funn av bilen min!!! Ekstra dusør loves til den som kommer med adresser til dem som har stjålet den! ( Må da kunne bevises, vennligst ikke tuletelefoner ) Denne bilen har nybygd motor på 2,7liter med turbo. Denne har over 400Hk så denne går fælt. Du leger merke til den om du kommer over den og den høres godt da det er skikkelig godlyd av den. Har dere opplysninger om noen som kjører rundt i en slik bil eller prøver og selge en slik bil eller deler, eller komme over noe mistenkelig, VÆR SÅ SNILL Å TA KONTAKT ! Alle henvendelser blir behandlet konfidensielt så om det evt skulle vere en/flere av dine kammerater som har tatt denne så får dem aldri vite att det var deg som kom med opplysningene! Kan dere også vere så snill og ta dere 10 minutter og videresende den til alle deres kontakter så jeg får brukt jungeltellegrafen så godt det går… Sender denne til alle som ligger i min kontaktliste og håper att alle dere som mottar denne kan sende denne videre til alle som dere har i deres kontaktliste.Dette hadde vert kjempefint om dere gjorde så jeg får spredd disse opplysningene så mye som det går. Vil takke dere alle som gjør alt dere kan for å hjelpe meg ! Har du opplysninger er jeg å nå på mobil 24timer: Mob : 90060004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Tror det hadde vert til hjelp om du hadde lagt ut et bilde av den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 om du legger ut bilde av bilen så blir det myye lettere med en gang! skilt nr og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 om du legger ut bilde av bilen så blir det myye lettere med en gang! skilt nr og! Hei Jeg vet ikke hvordan jeg skal legge inn bilde av den:( Noen som kan hjelpe meg? Har dessverre ikke noen skikelige bilder å legge inn, men har eit som viser nå litt av motorrom og litt av bilen.... Men alle vet vell kansje hvordan en sort E30 M3 ser ut...? Det er jo også mulig motor er montert i anen bil. Bilen kan jo også ha blitt omlakkert, skiftet rammenummer.. Er det noen som har " bygget " seg M3 i det siste halve året? Er jo fort gjort og skifte rammenummer og lakke... Bilen er nokk ikke lik seg i dag tenker jeg:( Men kansje det er noen som har fått seg fet motor i det siste? (Turbokonvertert M20 med værstingdeler!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 28.3 var vel i perioden til han fra skien, husker ikke navnet hans men ps, burde fortsatt legge ut skilt nummeret... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 har sett den der har ligget på autodb å som stjålet. tror nok dessverre den bilen der er ribba for leeenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 er du samme fyren som ble frastjålt en m3 i aurskog høland området, husker jeg leste om dette på bilforumet.net for en stund siden, kjipt dette her, kan forstå deg godt, men legg ut bilder av bilen og mest mulig detaljert info så er dette kanskje til hjelp. hva med forsikringen, hva sier politiet kanskje snakke med vg eller no og få dette på trykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmy Skrevet Oktober 27, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2005 er du samme fyren som ble frastjålt en m3 i aurskog høland området, husker jeg leste om dette på bilforumet.net for en stund siden, kjipt dette her, kan forstå deg godt, men legg ut bilder av bilen og mest mulig detaljert info så er dette kanskje til hjelp.hva med forsikringen, hva sier politiet kanskje snakke med vg eller no og få dette på trykk. Heisan Ja det er denne bilen. Hadde dessverre ikke forsikring så jeg tapte mye (ALLE) mine sparepenger :....( Trur det er litt sint og komme til VG nå da det er så lenge siden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladdern Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er nok desverre pinneved nå. kondulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er nok desverre pinneved nå.kondulerer veit du noe om bilen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Er nok desverre pinneved nå.kondulerer Tror han er meget klar over at det er mulig selv, er ikke første tråden han lager om tyveriet Forstår han godt jeg, jeg hadde ikke gitt opp med en gang akkurat, plutselig har man flaks og noen vet noe... Man må jo prøve! Ønsker fortsatt lykke til... Sier det ofte og får ikke sagt det nok, stjeling og tyveri er det VERSTE jeg vet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå