eriklepe Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Til dere som lurte på hvor jævlig(bra?) det ser ut. sånn: dette er i dagslys, med lite strøm igjen på batt. lyser sterkere. Valgets kval, tok av lyktelistene da jeg hadde vanlige lykter pga det var harry. Men nå, skal jeg ta dem på igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Hm.... Må nesten se bilde med listene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Ser ut som det er en gammel dame fra 1800 tallet i venstre lykta. creepy.. Var ålreite lykter da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 hva var prisen på disse og hvor ble de kjøpt? så jo ganske fint ut syns nå jeg hvertfall..er det de cromma DE-angeleyes lyktene det der? mener de kunne få's i svart og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 kjøpt hos OS, han skal ha 3613,-. Men har fått bmwccn rabatt så mener det ble sirkus 3tusen. Jo de finnes i sort også, disse har han ikke på lager, de er også endel dyrere! Har ikke sett disse i sort på noen bilde enda... Lysforskjellen i forhold til de gamle lyktene ved vanlig lysbruk er som natt og dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 har lyst på sånne lykter som du har der altså..det lyset som er i de orginale lyktene før facelift'n er ikke akkurat så veldig mye å skryte av.. men får bli når jeg er ferdig med min 2måneder lange ferie fra fredag av:P så hvertfall veldig pent ut med de lyktene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WAR_lock Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 eg kunne ha tenkt meg og sett med litt mere blå farge men det var tøft det der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audun Skrevet Oktober 27, 2005 Share Skrevet Oktober 27, 2005 Jeg hadde angel eyes på den forrige E30`n min, og der gikk pærene i ett sett.. var IKKE fornøyd med de lysa! men kult er det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mpower20 Skrevet Oktober 28, 2005 Share Skrevet Oktober 28, 2005 Enkelt å montere eller? Vurderer å kjøpe det samme settet. Å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Oktober 28, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2005 tja, det er de samme som er til e34, så kablene passer ikke. Men du kan jo dra til hugger å finne kontakter til e34 og koble de på. Ellers tok det meg en liten time ilagt pause. Har ikke justert dem inn enda da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 30, 2005 Share Skrevet Oktober 30, 2005 På e30 synes jeg det er penere med løse ringer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå