Nino Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 trenger man å si no mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 du treng vel egentlig ikke og si noe... men de hadde vært skøy med bilder det man fikk helhete, med/uten lys god kval. på bildene Men det så jo meget bra ut! Bra noen har rå til og koste på bilen noe pent av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Grattis Teck, monterte mine på Fredag Jeg må tak i hele(uten utskjæring for hovedlysa) lyktelister, tror det blir penest . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Sinnsykt pent! Hvor kjøpte du de lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 De er kjøpt på www.koed.dk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 De er kjøpt på www.koed.dk Hva kom prisen på ferdig tollet/mva inn til Norge/deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 De er kjøpt på www.koed.dk Hva kom prisen på ferdig tollet/mva inn til Norge/deg? Hovedlykter+ klarglass frontblink= 2278kr. MVA+ toll= 740krSyns ikke dette var ille, ihvertfall 1000kr spart i forhold til her hjemme . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 takk steffan c.. nydelige lamper om jeg får si det selv.. gratulerer selv:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 25, 2005 Share Skrevet Oktober 25, 2005 Takker Teck. Har du fått xenon kittet også eller? Fy f.. så mye bedre lys det ble med det kittet . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2005 nei, skal bestille det om ikke så altfor lenge.. hehe.. litt treig av meg da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Oktober 26, 2005 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2005 idag er jeg frustrert.. når jeg åpnet opp garasjeporten idag.. så var det første jeg la merke til på de nye lampene mine.. var en jævla sprekk.. så reklamerte på dette hos koed.. så Daniel( den norske kundekonsulenten ) tar med seg ny lykt til meg imorgen. da han skal hjem til norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Oktober 26, 2005 Share Skrevet Oktober 26, 2005 Har den sprekkt i løpet av natta . Bra at du får en ny så for da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå